2012. augusztus 21., kedd

Inledande

  
  Napsugarak cirógatták arcom , keltegettek . Nem akarok felkelni , nagyon fáj a fejem , nagyon . Szétrobban ! Hatalmasat fordulok az ágyon ... hoppá ... érzem , hogy túl nagyot fordultam ... a földre fogok érkezni . Már most össze szorítom a fogaim , felkészülök a huppanásra .
Aztán , aztán ... egy kar vissza ránt . Ó ! Tejesen a mellkasának présel .
Keserédes illat ... Ismerős . Ideje lenne kinyitni szemeim ...
Még egyszer bele szippantok bódító illatú mellkasába . Keserédes .
Ó , mond , hogy ott vagyok ahol gondolom . Kérlek ! De , hogy kerülnék oda ?
És mért lenne mellettem  ? Ugyan . Ő nem ilyen ! Párkapcsolatot sem kezd , hogy feküdhetne  mellettem ? Ő egyedül alszik !
De akkor ki ölel magához ?
Rémülten  pattannak ki szemeim , hatalmas erővel vágok mellkasára és eltolom magam tőle . Karjai szó nélkül leválnak rólam .
Nem nézem ki az , szó nélkül felülök a takarót jól magamra húzom, ahogy lábaimat is magam elé húzom és bele temetem arcomat a takaróba .
Mi a jó büdös nyavalyát csináltam ? Érzem , hogy elvörösödöm a szégyentől .
Mi történt tegnap  ? Próbálok vissza emlékezni de ez egy csöppet sem könnyű , a fejem majd szét robban , hasogat . 
Az utolsó emlékem , hogy a bátyám fel áll és ott hagy minket a kedvenc beülős helyünkön  , hogy ki mennyen Maja elé a reptérre ...
Aztán még valami halvány emlék gubanc ... Valami irgalmatlanul keserű és annál is erősebb piát kóstoltatnak meg velem . Rosszul vagyok már a gondolatától is , újból rám jön a hányinger .
Éjszaka nagyon rosszul voltam , és minden ki is jött belőlem !
-Jobban vagy ? - kérdezi és hozzám ér , elhúzódom .
Vár...Várjunk ! Ez mégis Ő ez Eric ! 
Felnézek !
Igen ez ő ! Tekintetünk össze ütközik , mélybarna csokoládé gömbjei aggódóan néznek rám .
-Jobban vagy ? - kérdezi ismét , mély bársonyos hangon .
-Hogy kerülök ide ? - kérdezem térdemre hajtva fejemet .
-Jobban vagy ? - kérdezi most már keményebben , a kérdéstől nem tágítva .
Mit ha érdekelne . Nézek rá értetlenül . kérdőn felhúzza szemöldökét .
Piszkosul helyes ! 
A szemei lenyűgöznek ! És kávé barna haja ... Ó Istenem ! Utálja ha bele túrok , pedig én mennyire szeretek ! És ajkai , test színű   ... hogy tud azzal csókolni ...!
Megőrjít kölyök képű arcával ! És azzal is , hogy a testi kapcsolaton kívül nem óhajt mást ! Mennyivel más lenne ha nem lenne ennyire rideg ... ha megpróbálna szeretni ! 
Ó , de ez a srác menthetetlen ! sóhajtok .
-Elfelejtettél válaszolni
-Nem tudom ! - nyögöm , úgy se hagy békén amíg nem válaszolok.
-Mi az , hogy nem tudod ? - ráncolja homlokát .
-Hogy voltam tegnap ? Nem emlékszem ! A fejem fáj ! - nyöszörgöm és újra bele hasít a fájdalom ! - És azt se tudom , hogy kerültem ide !
-Hozok fájdalom csillapítót ! - áll fel .
-Ne ! - kapom el a karját . Nagyon izmos ! - Mért vagyok itt ? - lerázza kezemet karjáról .
-Meg ártott a pia ! - sétál ki egy száll alsónadrágban a konyhába . Azok a vállak ! - Nem hiszem , hogy a szüleid örültek volna a látványnak ! - ereszti meg a vizet.
-Te nem szoktál ilyet csinálni ! - kúszom kijjebb az ágyból .
-Igen tényleg nem , de néha vannak kivételek ! - zárta el a vizet .
-Hümm . - kezdem el nézni porcelán kék színű körmeimet .
-Tessék ezt vedd be ! - lép be a szobába és kitárja előttem tenyerét , amiben a fájdalom csillapító van , majd a vizet nyújtja  ... nem hiszem , hogy csillapodhat a fejfájásom de rosszabb már nem lehet , azt hiszem ! Lenyelem . - Történt az este más is ? - kérdezem meg ami igazán érdekel ... az ágyában fekszem az ő ingében , ő pedig szinte meztelenül !!!!
A csokoládé gömbök előbb kikerekednek , majd felhúzta kérdőn szemöldökét és elmosolyodik , lepkéket érzek a hasamban .
-Ugye nem gondolod  , hogy amikor ki vagy ütve - erre elfintorodom - majd akkor mozdulok rá ! Ugyan Józanul jobb ! És te akkor is gyűröd velem a lepedőt ! -  A szememet forgatni kezdem .
-Tőled minden ki telik ! - hányom oda neki .
-Jól van akkor , menny el fürdeni  , addig én is lent meg fürdők , a fürdőben van előkészítve neked ruha . - felvonom a szemöldököm gyanakodva . - Tiszta , senki sem hordta még ! - teszi hozzá az arcom látván .
-Remek ! - kaszálódom ki az ágyából és beszáguldom a fürdőjébe .
Megengedem a forró vizet és kibújok az ingemből az az ő ingéből  , majd le vettem, a maradék felesleges ruha darabot is .
Bemászom a zuhanykabinba , engedem magamra a jól eső forró vizet . Minden porcikám kívánta már.Ez volt az igazi gyógyszer számomra most !
Alig bírtam még 20 perc után is kierőszakolni magam a kellemes vízsugár alól .
A mosdó egyik szélén puha fehér törölköző és originált fogkefe volt , a másik szélén pedig ruhák .
...
Hosszú percekig néztem farkasszemet a tükörben . Mintha nem is én lennék !!!
Olyan mintha évek óta nem néztem volna tükörbe ! Megváltoztam .
Krém barna szemeim döbbenten néztek vissza rám ... megkomolyodtam ... vagy csak a festék ? Ajkaim halvány rózsaszínűek  , félhosszú őz barna hajam nedves . rá omlik a körmömhöz passzoló porcelán kék ingemre , amit bele tűrtem a sötét kék farmeromba . 
Semmi smink ! Haha ! Tiszta az arcom .
Nem érzem még toppon magam , fejem zúg ! Lassan battyogok le a lépcsőn ... hallom , hogy a rádió szól Eric dúdolásszik , a konyhában sertepertél .
Fúra egy fickó , térdig érő világoskék farmerében volt fehér felsőben , piros cipőkben ! 
A rántotta készítése közben táncol ! Nagyon táncol ! Jól esik a szememnek őt nézni ! Falnak döntöm fájó másnapos fejemet és csak nézem . Most olyan hétköznapi , emberi ...semmi  féle ridegség sem látszok  benne ! Srác a szomszédból . Csöppet sem tűnik  most magának valónak  . Mintha tudna szeretni és én az ilyen pillanatoknál bele is szeretek .
- ! - fordult meg amikor vége lett a számnak , mosolygót és rossz fiúsan végig mért .- Amindenit Flóra - lepkédet elém . Kábán lesem . Nedves hajamba túrt , szeme csillog . Túl közel vagy ! Keserédes ! az illata  menyei . közel húz magához .
Ó! Gyengéden , szenvedélyesen csókolt ! GYENGÉDEN !!! Ő nem ilyen ! A hajamba turkál én is akarok  az övében , de most nem akarom bosszantani , inkább csak a pólója végébe markolok . A mellkasához préselem magam .
Félek és ahogy ismerem őt soha nem fog még egyszer így csókolni ! Nem tudom mi szállta meg vagy épp mi nem , de ki kell használnom minden egyes másodpercét a csókjának !   
A csóknak hirtelen vett véget de mosolyogva ... talán döbbent arcom miatt  .?
-Ez meg mi volt ? - kérdeztem rekedten . Jaj mit is érdekel ?!
-Minek láttad ? Megcsókoltalak ! - vont vállat . Á ez nem csók volt ! Csókoltál már és az nem ilyen !
-De mért ? - kérdeztem a felesleges kérdéseket .
-Ó Istenem ! - sóhajtott- Azért mert meg akartalak és azért mert nem ellenkeztél !- simogatja  végig arcom . Ó Istenem ! Bizsereg a testem . Mi történt tegnap ? Olyan más most !!!
-Gyere reggelizni ! - húzott maga után .
-Mért hoztál magadhoz ? - kérdezem ismét , miközben lerakja elém a rántottát  . Nem válaszol .
- Mit csináltam tegnap ? - próbálkoztam tovább .Leült velem szembe , hozzá fogott a reggelihez .
-Túlságosan őszinte vagy részegen ! - mosolyodott el .
-Finom ! - kezdtem , neki a rántottának . Főzni tud ! - Mivel kapcsolatban voltam őszinte ? - kérdeztem , nagyot nyelek .
-Sok mindennel kapcsolatban ! - somolygót rossz fiúsan - Még jó , hogy csak én hallottam !
-Mit mondtam ? - kerekedet ki szemeim .
-Na látod azt nem fogom soha elmondani ! - kezdet el gyorsan enni ! 
Utálom !!!

4 megjegyzés:

  1. Juj te jó ég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D nagyon nagyon tetszik :D és Eric-es azt hittem teljesen mást fogsz írni de örülök neki nagyon :D Hmm így belegondolva én szívesen ébrednék arra h Eric Saade ágyába fekszek de hát sajnos ez majdnem h lehetetlen xD szerencsés ez a csaj xD szóval várom nagyon a folytatást..és én is nagyon kíváncsi vagyok mit mondhatott Ericnek :D sok sok puszii :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Dórii !!!! Imádlak !!!! :P Nem tudom mit hittél miről írok , de én még egyenlőre nem tudok el válni Erictől !!! :)) És igen gondoltam , hogy ébrednél Saadus mellet :)) De ezzel szerintem nem csak te vagy így !!! XD
    A következő rész csak a másik történetem utolsó fejezete után kezdem el !!! Amivel egyenlőre szenvedek de sietek !!!!
    Puszillak Maria

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      ÁÁá... Jézus "Mária"! Egy újabb, eszményi imádni valóa, Eric-es sztoryval szembesültem ezen a blogon. amelyet már, most imádok. :D
      Elképesztő vagy. Ugye tudod? Mert ha nem, akkor most már igen!
      Én is szívesen ébrednék, és feküdnék Eric Saade-val egy ágyban, vagy egy hozzá hasonló típusú fazonnal. xD
      Vajon mit mondhatott, Flóra részegen Eric-nek??? hm?
      Á... nagyon kíváncsivá tettél. :)

      Várom a folytatást.
      Sok puszi<3

      Dóry

      Törlés
    2. Szia !!! :)))))
      Te ma nekem nagyon nagyon jókedvet csinálsz !!! Ugye tisztában vagy vele ?
      Drágaság gondoltam , hogy te is kelénél mellette !!! :D Titokban én is ;)De az is elég lenne ha te szavaiddal élve hasonló fazonú ember mellet ébrednék !!!!
      Szerintem most utálni fogsz de még nem tervezem kifejteni a következő fejezetekben , mit is mondott részegen Flóra Ericnek !!! :)
      A következő fejezettel pedig nagyon sietek !!! De még ott van az utolsó fejezetem a másik blogon !!!
      Addig is puszikállak <3
      Maria

      Törlés