2012. augusztus 23., csütörtök

1.Kapitel

Sziasztok meghoztam a frisset !!! Remélem , hogy tetszeni fog és kapok pár komit !!!! 

Nem birok többet enni ! Eltolom magamtól az ételt és átülök a kanapéra .
Hogy is tudnék többet enni , ha azt kell közben néznem , miként nyalja falja a bátyám Maját !
Végem van ! Mért nem mennek szobára ?
Ne ! Istenem . Ne ! Kérlek ! ... utánam jönnek , ezt nem hiszem el ! Ki akarnak idegelni ?!
Kris beül a fotelbe Maja pedig az ölébe ! Csók... ! Sikítok ! Mit ártottam ?
Csöngetnek ....
-Nyitom ! - szól ki a konyhából anyu ... - Á Szia Eric ! - hallom , anyu túl kedves már szinte nyálasan udvarias hangját .
Ki ? eszmélek fel . Eric ? Ó Ne !!! Ez nem az én napom !
Ericcel egy hete találkoztam utoljára , amikor sokat ittam ... nagyon sokat ! Haza hozott és azóta nem láttam , nem jött Kristófhoz és talán jobb is !
-Hello ! - lép be a nappaliba . Igen határozottan jobb volt ! hatalmasat nyelek .
Úristen , hogy képes így nézni azokkal a gyönyörű csokoládé gömbökkel ? És amikor test színű ajkait mosolyra húzza ... Ó Istenem , nekem innen menekülnöm kellene .
Mindennek ellenére a sorsomat kísértem ... szemtelenül végig mérem , ahogy ő szokott engem .
Piros cipők . Megint , mindig ! Ismét térdnadrágot viselt csak most fekete felsőt . Napbarnított bőrén világít  a fehér karóra ! Kávébarna haját piros baseball sapka alá rejtette .
 Szexi !
Mosolyra húzom ajkaim , megmosolyogtat , hogy ennyire lazán van felöltözve . Alsó ajkamba harapok .
-Remek ! - csap tenyerébe - Örülök , hogy mindenki köszön ...- ül le mellém a kanapéra .
Még jobban vigyorgom.
-Bocs haver ! - mászik ki Kristóf Maja szájából.
-Semmi gond , tudom , hogy még csak egy hete van itthon . - szélesedik Eric vigyora . Maja vörösödik .
-Neked is SZIA ! - súrolja válla a vállamat . 
Bent ragad a levegő !
Nem vagyok képes megszólalni , csak fejemmel biccentek köszönés képen.Kris ismét Majával kezd szórakozni . Eric felhúzza szemöldökét .
Mosolyognom kell .
Eric lenéz rám csokoládé gömbjeivel , ajkait sunyi mosolyra húzza .
Ó,ó félnem kellene ?
-Elrabolom a húgod ! - pillant vissza Krisékre . Tessék ? Ki mondta , hogy én menni akarok ? Nyilván ezért rabol !! Uhh ...
-Azt hittem hozzám jöttél ? - száll ki Maja szájából döbbenten .
-Igen így is volt ! - von vállat - Nézd el nekem , hogy nem élvezem a műsort  , én nem nézni hanem csinálni szeretem ! - mondja nagyképűen .
-És mit akarsz a húgomtól ? - vonja fel szemöldökét .
-Még nem tudom ! - von ismét vállat és le pillant rám .
Ha  tudnád mit csinált már velem ....
-Eric! Kiskorú és a húgom ! - néz rá komolyan .
Ó mi van bátyókám ?
-Nagyon ! - fintorodik el . Arra a három hónapra célozva , ami még a nagykorúságom és én közém áll !De ez most mért csinálja ? Nem értem , tényleg nem ! Eddig jó volt sunyiban most mért nem ?
mocorogni kezdek a kanapén .
-Ismerlek Eric ! - Kris kijelentésére rossz fiúsan elmosolyodik , előre hajol , csokoládé göbjei csillognak , de nem a vágytól ! Ilyet is ritkán látok !!!
-Ha a lepedőt akarom gyűrni , ugye nem gondolod , hogy a legjobb barátom húgával csinálnám ?
Ó ez  jó érv csak kár , hogy hazudsz ! nagyon élvezem ...
-Hát akkor mit akarsz tőle ? - vonja fel szemöldökét Kristóf , kezd tejesen össze zavarodni ....
Ezt még jobban élvezem !
-Ó Istenem Kris ! - dől hátra és a fejét csóvája Eric - Például hagyom , hogy gyűrd a lepedőt Majával - Maja ismételten elvörösödik - és mivel nem szeretek egyedül lenni , gondoltam jöhetne velem .... , mivel látom rajta , mennyire érdekli őt a ti műsorotok ! - fúja ki a levegőt . Kris szóhoz se jut .
-Gyere kislány ! -áll fel és felém nyújtja kezét .Egy pillanatig habozom ...
Elmosolyogom ismét ...Mi lesz itt ? Lepedő gyűrés ?!
érdekes gondolataim közben , fogadom el meleg érintésű kezét .
-Ha nem ér haza időben nem azt jelenti , hogy megerőszakoltam ! - tárja ki előttem a bejárati ajtót .Én simán ki sétálok de ő mielőtt ki lép a lakásból leakassza a fogasról a dzsekim és csak utána  jön utánam ...
Ahogy kifordulunk a kapun válla az enyémnek súrlódik , majd mint véletlen szerűen  keze a kezemhez ér , majd határozott mozdulattal megfogja és össze kulcsolja ujjainkat .Ilyet még nem csinált ...
Egész testem bele remeg az érintésbe ! Újból érzem keserédes illatát !
-Mért csináltad ? -kérdeztem alig halhatóan , nehezen találom hangom .
-Mit ? - dermed meg - Hogy megfogtam a kezed ? - néz le rám kétségbeesetten , legalábbis ezt mutatja - Elengedjem ?
-Nem !!! - vágom rá gyorsan .
Nyugi lassabban .
Elmosolyodik .
-Hát akkor mit?
-Ezt az egészet Krisnél , eddig nem kellett róla tudnia ... - a hangom elhal az arcom lángolni kezd !
-Ez így tisztességes  ! - mosolyodik el , magában mulat .
Talán rajtam .
Mi az , hogy " így tisztességes " , mióta érdekel ez téged ? Sose játszol tisztességesen !
-Fúra egy alak vagy ! - szűkítem össze szemem és úgy pillantok rá .
-A fura az jó ! Se nem rossz se nem jó ! - pislog le rám , most már komoly tekintettel .
-És hová megyünk ? - kérdezem azt , ami most a leginkább érdekel , el múlt már 10 óra is . Szempilláim alól nézek fel rá , újból mosolyra húzza testszínű ajkait , vállat von .
-Még nem tudom ! - Hogy ? torpanok meg . - Na mi az ? - néz rám méltatlankodva amiért megálltam .
-Nem tudod ? - kérdezem miközben hangom egy oktávval feljebb csúszik.
-Mért te mire gondoltál ? - engedi el kezem , magával szembe fordít . Csokoládé gömbjei csillognak . Rám! Ajkai huncut mosolyra húzódtak.
Alsó ajkamat kezdem el rágcsálni .Nem tudom tovább állni a pillantását .
Lesütőm szemem . Korall színű körmeimet lesem .
-Mért nem válaszolsz ? - simítja végig arcom vonalát . Szinte a  lélegzetem is eláll , szívem hevesebben kezd verni .
-Szórakozol velem ! - nyögöm ki a második gondolatom , ugyanis az első a "megőrjítesz" ....
-Eddig ez nem volt akadály ! - azt hiszem nem hallok jól ! A szemeim elkerekednek , majd könnybe lábadnak , nagy erőfeszítés árán nem buggyannak  ki könnyeim .
Hogy én milyen egy hülye liba vagyok ! Mért esik ilyen rosszul az ő szájából ! Eddig is tudtam ! Nem is vártam mást ! De kimondatlanul nem fájt ennyire ! Nagy erőt veszek magamon , nem nézek fel , csak tovább sétálok .
-Ez most fájt igaz ? - sétál utánam , de nem érint meg .
Nem válaszolok . Miért tenném ...
-Ismersz . És ezt akkor is tudtad amikor mi először ...Nem mondtam újdonságot .
-Fogd be ! - torpant ,meg ismét és szájára zárom tenyerem .
Hatalmas gömbjei elkerekednek a döbbenettől. Sosem csináltam még ilyet és nem is díjazza.
-Fogd be ! - ismétlem magam , nagyon nagyon komolyan a szemébe nézve , majd el húzom ajkairól tenyerem .
-Mit akarsz tőlem ? - ezen a kérdésen csúfosan elmosolyodom .
 Nem sokat de azt ugye tudnád tejesíteni . Inkább semmit !
Megrázom fejem .
-Én semmit ! - Már semmit !.
Tovább sétálok . Ő csak sokára jön utánam .
-Én nem vagyok egy romantikus alkat ! - ér be ismét megfogja kezem , elhúznám de nem engedi . 
- Viszont mindig megkapom , amit akarok ! - jelenti ki , hatalmasat sóhajtok .
Azt tudjuk !
-És mit akarsz tőlem ?!- elgondolkozik .
-Megcsókolni de inkább , hogy őszinte legyél ! - meglep a válasza .
-És te tudsz őszinte lenni ? - ismételten elgondolkozik , majd sapkáját leveszi és a hajába túr . "Mért kínzol ?"
-Tudnék ha nem bántanálak meg vele ... - mélyen a szemembe néz , majdnem le vesz vele a lábamról - Nem akarom ! - tudom , hogy igazat mond ! 
-Nem értelek ! - megdermed - Eddig rohadtul nem érdekelt mi van velem .. néha ágyba vittél ennyi ... Most mi változott ? ... - deremet , rideg a tekintette , nem válaszol !
 Sosem lehet rajta kiigazodni ! Barátaiért mindent képes lenne oda adni , de egy lányért már nem , semmibe veszi őket . Pedig egy imádni való ember . "Mért nem tudsz szeretni ? " nézek rá könyörgő tekintettel .
-Mit szettnél Flóra ? Milyen legyek veled ? - néz rám csokoládé gömbjei meglágyulnak . " Ezt tuti , hogy szórakozik velem !" Most én nem válaszolok . A körmeimet bámulom , össze zavar tejesen , ő nem ilyen .
-Részegen meg mented mondani , most mért nem ? - szemem elkerekedik .
Hogy ?..Ne !... Flóra azonnal tűnj el !
Kikerülöm és haza felé veszem az irányt.
Mit mondhattam , te szentséges ég , mégis mit mondtam ?
-Ne menny el ! - kapja el a karom .
Hogy is gondoltam , hogy megúszhatom.
-Figyelj ! -fordulok vele szembe , a tekintette veszedelmes de állom ! Bennem is elszakad valami . - Mit érdekel az , hogy én mit akarok ? Minek mondjam el ? Hümm... ? - nézek rá kérdőn , -Úgy se csinálod azt ! Nem lennél  rá képes !- csattanok ki , hosszakat pislog , de nem meglepetten .-Te nem vagy ilyen ! Téged nem érdekel egy lány akarata  sem ! Az is rejtély  számomra , hogy csináltam , hogy velem aludtál egy ágyban ? - vonom fel a szemöldököm . - Sőt az ingedben ...- fokozom a dolgot . Mérges vagyok , sőt most utálom is .
Szórakozik velem ... és én hagyom , van bennem valami .... tudom , hogy itt kéne hagynom de nem megy .
Elmosolyodik . Szívem szerint felpofoznám .
Magához húz . Megcsókol !.
Ó! KESERÉDES ! 
Nem tudok ellenállni bosszantani akarom ! 
Bele túrok kávébarna selymes hajába ... 
Olyan jól esik !!!
Nem érdekli ... Hagyja ... Csókol és ő is a hajamba túr ! 
Most ismételten másképp csókol ... leírhatatlan , mintha most másként dolgozna benne a vágy , mint ezelőt ! 
Megőrjít ! És ezt ő is jól tudja ! 
Most nem is bánom ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése