2012. augusztus 30., csütörtök

5. Kapitel

Sziasztok Drágáim ! 
Meghoztam ... a következő fejezetet és lehet , hogy az utolsó fejezettett amit a nyáron írtam ... de ez nem biztos ! 
Szeretnék pár komit !!!
Addig is puszikállak titeket ....

U.I.: Régi olvasóimnak ...:  Nem kiakadni a Márk neven , se felgyulladni !!! :))


-Ő a mai próbababád ! - mutatott egy fiatal tipikus szépfiúra , nagyképűen Miki .
-Remek ! - gumizom össze őz barna hajam . - Azt csinálok vele , amit szeretnék igaz ? - pimaszul mosolygok Mikire .
Vékony borostás arcát megdörzsöli .
A fogát szívja .
-Nagyon úgy tűnik . - mondja de a végét már az ajtó túlsó végéről halom ... távozik .
Egyedül hagy a modellel !
Szuper pasi és azt csinálok vele , amit akarok !
Mekkora durranás lesz !
Srác 20 körüli , sötétszőke esetlenül felállított hajjal rendelkezik .
Esetlen , mégis jól áll neki !
Arca bronz színű hosszúkás  , vékony orr nem túl vastag szemöldök , vékony matt rózsaszín ajkak , piros pozsgás   ... Kék szemek ... nem rikító kékek , inkább szürkések de gyönyörűek .
Magas vékony szálkásított ... izmos de erre nincs szükség , nem vetkőztettem
Nekem most ruhában kell !
-Hello - lépkedi át a köztük lévő távolságot , kezet nyújt , hangja mély édes , mosolya tele érzelemmel !- Márk ! - fogadom el kezét , érintése lágy  .
-Flóra - mutatkozom be a szemébe nézve .
-Remek , bírni foglak ! - mosolyodik el kajánul .- Sokat leszünk mi mostanában együtt ! - jelenti ki.
-Állandó modell ? - kerekedik ki szemem .
-Pontosan . - kacsint majd elvonul hátra az öltözőbe Larához .
Eltűnik  , az arcomon viszont ott marad az a bizonyos huncut mosoly .
Szuper vizsga ötös képek lesznek !!
Már most elvagyok ájulva tőlük , pedig még készen sincsenek !
Asztalhoz szédelgek ... elővegyem gyönyörűen csillogó Nikonkámat !
Szépen kicsomagolom a fekete szépséget .
Előkészítem a terepet , sima szürke lesz minden , egyetlen egy bárszék lesz és Ő a szürke hátérrel !
Már most remeg minden porcikám , türelmetlen vagyok !
Akarom  fényképezni , nagyon !
...
Végre kijön .
Fekete nadrág , fekete cipő ... és persze a póló azon pedig a sötétszürke sport zakó annak ujja könyékig felgyűrve.
Lara jó munkát végzet !
Ahogyan Mira is , csak egy csöppnyi alapozott vitt arcára fel .
Szuper !
Öntelten mosolyog !
Vagy mégsem oké ?
Elé lépek , pimaszul  elmosolyodom , két kézzel  szemtelenül bele túrok vékony szálú selymes hajába .
-Tökéletes ! - húzom ki ujjaimat tincsei közül .
-Sejtettem ! - vigyorgót és megleste haját, egy pillanatra megdöbbenek   - Na hová álljak ? És hogyan ? - tárta szét két kezét !
Ó Istenem !
Bírom ezt a pasit ..!
-Oda - mutatok a szürke állványhoz .
Bólint ... már ott is van .
-Mit csináljak ? - néz rám kérdőn .
Hátat fordítok neki , kezembe veszem gépecském .
Forr a vérem . Alig várom , hogy Nikonkámmal kattintgassak .
Lelki szemeim előtt , már egy egész fotósorozat.
-Pont így ! - szólok rá és már nyomom is a gombot .
Spontán fotók !
Az egész lényem tejes izgalomban van a fotózás alatt .
A hobbim és az életem fonódik össze ... ez a srác pedig  lehetővé teszi , hogy a fotóim tökéletesek legyenek !
Belül mindig bizsereg valami ... a mellkasomban ... Amikor ránézek egy jól sikerült fotómra .... ebbe menekülök !
Utolsó kattintások .
Helyesen halvány mosollyal mégis tele érzéssel az arcán , körbe kezd forogni maga körül egyik keze kitárva !
-Fantasztikus ! - vigyorgok mint  a tejbe tök üszkén , elégedetten , pedig még egy fotót sem néztem vissza  .
-Őrültem , hogy megismertelek ! - lép elém ,amikor elkészülünk . Hosszúkás vékony mutató  ujjával végig húzza orrom hegyét ! - Még találkozunk ! - tűnik el a stúdióból.


ooo

Nikonkát a tokjába helyezem . Most nem nézem meg a fotókat ! 
Majd nyugodtan !
-Kattintgat párat a hölgy ? - hallom meg hátam mögül Eric kellemes , most kifejezetten jókedvű mély bársonyos hangját .
Megfordulok .
Lélegzetem is el-elakad !
Azt a jó mindenit ! mosolyra görbülnek ajkaim ... 
Arcát eltakarja napszemüvege de ajkait... amikbe úgy beleharapnék és kávébarna tincsei ... amikbe úgy beletúrnék ,.. tejesen kicsinál ! Jó értelemben , nagyon jó értelemben !!!
Akarom ! Nagyon vonzó ! 
És elegáns !
Lentről haladok fölfelé ...
Barna nike cipők , ( ma nincs piros )! Homok  ( szürke ) színű nadrág , hosszított tört fehér felső és egy világos bézs színű sport zakót viselt.
Fejem kapkodom . Hihetetlenül jól néz ki ! 
A csudába !.. nézek vissza a már becsomagolt Nikonkára ... Tényleg kellene pár kattintás ... de már becsomagoltam ! 
A csudába ! ismételgetem magamban . 
Elképesztően néz ki ! Mint mindig , amikor ebbe a stúdióba jön ! 
Ebben a stúdióban ismertem meg ! 
Nem volt modellem ... Totális kétségbeesésemben voltam ! 
Nem volt más választásom csak a bátyám ! 
Ó de Ő ... 
A tökéletes bátyám kitalálta , hogy ő nem fotogén , és őt nem lehet fotózni !
Annál a kijelentésénél azt hittem meg gyúlódok mérgemben .
A saját bátyám nem hajlandó segíteni !!!Cserben hagy !..
Azt hittem szétszakadok !
Aznap este anyu adott neki rendesem , én bőgtem , hogy vége a fotózásnak kirúgnak a suliból !  Anyu pedig úgy kiabált Kristóffal , mint még életében soha senkivel , legalábbis én ilyennek még nem voltam tanúja ! 
A vita vége az lett , hogy Kris megadóan azt mondta :
-Majd megoldom ! 
És mint anyu , akié mindig az utolsó szó , utána kiabált :
-Melegen ajánlom ! 
Másnap mégsem Kris jött el a fotózásra hanem Eric .
Sosem felejtem el ! Majd , meg haltam tőle ! 
Testszínű ajkai édesen kedvesen mosolyogtak . " A legjobb barátja húgának áll modellt ! " csillogott mélybarna csokoládé gömbjeiben .
Hajától már akkor megörültem , de akkor nem engedte , hogy bele túrjak ! 
Pufogtam is magamban - e miatt .
Viszont  az ötös vizsga jegyem kárpótolt!
Sosem fogom azt se elfelejteni  , ahogyan az egész fotózás alatt nézet ! 
Kezem lábam remegtek   a szívem néha elfelejtett kalimpálni egyet ! 
Őrület volt az egész ..., a stúdió levegőjében a vágy keringet !
Égette a bőröm !
Most nem így néz rám ! 
Melegség van a szemeiben és kedvesség , sokkal több érzelem !
Bár ha jót akarok magamnak , csak hallucinálok és nem így néz ! 
...
Mosolyog ... nagyon mosolyog , mint aki  merényletet fog elkövetni ellenem ! 
Félnem kellene !?
Nem vagyok rá képes ! Még egyszer végig futtatom rajta szememet ! 
Be kellene tiltani , hogy ilyen férfiak mászkáljanak az utcákon !
Lassan közeledik , huncut mosollyal .
Bele túrok hajába és nagyon közel húzom magamhoz ! Annyira közel , hogy már nincs tovább , hol préselni lehetne kettőnk között a levegőt , mégis így sem eléggé közel .! 
Mohon csókol ... kész csoda , hogy tudja türtőztetni magát és nem áll le vetkőztetni  !... Bár ajkaim így is megsínylik a dolgot . A vér is kicsordul , ahogyan bele harap alsó ajkamba .  
Felszisszennek ! 
Mocskosul szemtelenül vigyorog ! Ajkaimat elengedi de testemet még jobban magához préseli , ahogyan átfogja derekam körül karjait .
Mellkasának döntöm homlokom .
Keserédes ! 
Fantasztikus illata van ! 
Ismét megtanulmányozom , attól függetlenül , hogy neki préselődtem ! 
Homlokomat ráncolva nézek fel rá kérdőn .
-Hová mész így kiöltözve? - kérdezem , nem tetszésemről árulkodó hangon . 
-Azt akartad kérdezni hová megyünk mi igaz ? - néz rám még mindig pimaszul mosolyogva .
Megyünk ? pislogok rá hatalmas krém barna szemeimmel .
Nem tudok róla , hogy MI mennénk bárhova is ! 
Eric megint ( valószínűleg azon , hogy látja szemeimben a nemértést ) mosolyog .
Végig húzza ujjait arcomon . 
Bele bizsergek az érzésbe .!
-Elviszlek hozzánk ebédelni ! - mondja lágyan .
Mi ? kétségbeesetten nézek rá .
-Hogy ? - préselem ki magamból a kérdést .
-Megyünk anyuékhoz ebédre , 2re vagyunk meghívva ! - jelenteti ki .
Karját szorítom , bizonyára ő is érzi .
-Nem szóltam , mert végig izgultad volna a napot ! - simítja végig ismét arcom 
-Én így nem mehetek ! - mutatok végig magamon .
-Csinos vagy , túl csinos ! - mosolyog kedvesen . - Mint mindig
-De ez nem jó ! - nyögöm .
-Dehogy nem ! - úgy bólogat , hogy szinte én is elhiszem .
Végig nézek magamon .
Bézsszínű magassarkú cipót  vettem fel reggel ( nem szoktam de ma mégis megéreztem , hogy ez kell )! szürke , világos szürke farmarnadrágot és egy bézs színű könnyű buggyos anyagú fölsőt. a hajam viszont össze van fogva ! 
Tényleg nem olyan szörnyű a dolog , de Ericékhez nem a megfelelő ! 
Nagyon sok ott a pénz . Piszkosul sok !   
Ahogy hallottam az ízlésük , nagyon finom a házuk pedig mint egy múzeum !
Úgy fogok ott kinézni , mint egy szakadt gyerek ! 
Nem beszélve a frusztrált érzésről , hogy az apja az egész családomat meg tudná venni kg-ra , ha úgy tartaná kedve  ! Förtelmesen gazdag ! Ő támogatja apám fogorvosi rendelőjét is ! 
Eric már nem ennyire ilyen ... nem látszik rajta a felsőrendűség de benne is meg van az , hogy mindig mindent elér , amit akar ...!

ooo

Én ezt nem akarom , nekem ez nem fog menni ! ! kezdek el pánikólin , amikor a fekete Opel begurul a nagykapun ... hatalmas telek ... piszkosul hatalmas ! 
Legalább 10 két emeletes családi ház hatalmas kertel együtt el férne annak az egy helyén !
Mindenhol a pénz !
Sikítani akarok !  
-Eric nekem ez nem fog menni ! - jelentem  ki , miközben leállítja az autót . Nem nézek rá ! Tudom , hogy innen nincs vissza út !
-Már , hogy nem menne ! - veszi ki az autóból a kulcsot .
-Ezek az emberek annyira mások mint én  ! - nyögöm .
Érzem , hogy nem fog menni.
-Szívem ! - fordul felém - ezek , akik oda bent várnak ebédre minket , semmivel sem különbek mint én ! Ők a családom ! - a francokat nem  ! Lefognak nézni !
Nagyon meg kell erőltetnem magam , hogy ne lábadjon könnybe szemem  .Kiszáll az autóból és hozzám siet...Kisegít ... Megfogja kezem ...A ház felé indulunk de inkább olyan mint egy palota , hatalmas .
Ó Istenem mibe keveredtem ! A hülye egyezségeim ! 
-Nem lesz semmi gond , csak viselkedj rendesen ! - szorítja meg kezem , mit egy kis gyereknek . Szavai alig hallatszódnak , suttog .
Belépünk...
-Ebéd vendégek érkeztek ! - kiabálja el magát Eric , jókedvűen .
Ó anyám ! 
Bele  szédülök ! Annyira hatalmas , mint egy múzeum ! 
Szent Isten !
A falakon drága festmények . Néhol egy egy családi kép , mint a lépcső mellett is , de az nem családi ... egy kép Ericről amit én fotóztam ! 
Megdobban a szívem ! 
-Ebéd vendégek ..? Hümm ... Nem mondja kérem ?! - lép az előszobába egy vidám hangú csinos nő. Eric édesanya . 
Közel lép a pici nő , össze puszilgatja nagy langaléta fiát , aki szívesen veszi ! Ő is ölelgeti ! 
Érzelem !
Eddig azt hittem ezt láttam Eric arcán ... Tévedtem ! Most láttok először igazi érzelmet , szeretetet az arcán édesanyát ölelve .
Késztetést érzek , hogy elbőgjem magam ! Annyira jó őt így látni . Mégis tartom magam.
A nő tényleg egyszerű , olyan mint ő ! 
Elengedi fiát , rám mosolyog , kedvesen ! Végig mér finoman és a kezét nyújtja .
-Márta . - a keze finom selymes érintésű , mégis határozott , érezni , hogy egy karakán nő .
-Flóra . - mosolyok vissza rá zavartan .
-Örülök Flóra - mosolyog még mindig kedvesen - Kiváltságos helyzetben vagy , a fiam még senkit sem hozott ide te vagy az első ! 
AZ ELSŐ ! víz hangzik fejemben ... arcom elfancsalodik " Nincs szerelem ! Nem akarok hozzád érzelmileg kötődni !" jutnak eszembe szavai . Arcom elfancsalodik ismét . 
A kiváltságos helyzet ára ...
Felnézek arcára , meredten néz előre .
-Nagyok köszönöm ! - mosolygok vissza édesanyára . - Én is örülök !
Édesapja jelenik meg öltönyben az előszobába lépve .
Leírni a látványt nem lehet de raja látszik a pénz ! Őt meglátva menekülni szeretnék ismét. 
-A fiam , hajlandó velünk ebédelni és a barátnőjét is elhozta , mi történt ? - kérdezi jókedvűen , a nyakkendőjét meglazítva .
-Hát ilyen is van néha ...- csapja össze tenyereit .
Nem ölelkeznek , nem érintik egymást , mégis már így is látszik az erős kötödés .
-Szóval ő a barátnőd , mi  fene ? - lép közelebb.
-Flóra - nyújtom kezem felé .
-Örülök . - fogadja el , furcsa érzést keltve bennem érintése  , rám mosolyodik , majd elenged .
Be se mutatkozik ! 
-Ebédeljünk - invitál be minket az ebédlőbe .
Hogy lehet valaki ennyi idősen is egy ekkora beképzelt segfej ???
...
Én itt ebédeljek , méghozzá ezt ?
hüledezem .
Hatalmas az ebédlő , mint valami múzeum ... Gyönyörű , mégis rideg ! 
Félelmetes, hogy Eric itt nőt fel . 
Meghaltam volna , ha nekem kell ! 
Ez nagyon nem családias . Nem csoda , hogy elmenekült innen !..
"Az étel tálalva " ... saláta , hús , fehér bor .
Ó a francba ... fehér bor , nem szeretem mégis le kell gyűrnöm , itt nem mondhatok nemet és nem kérhetek helyette ásványvizet !!!
Eric apja ( Mr. Anonymus ) kimérten néz , gondolom arra vár mikor hozok szégyent Ericre ! Mikor bénázom ...
Sajnálom de a szüleim megtanítottak enni !
Az étel finom mégsem esik jól ! Görcsbe áll a gyomrom a feszült néma étkezés miatt .
Eric telefonja tőri meg a csendet ... Hatalmasat ugrok mellette , tejesen elmélyülök saját gondolatimban .
Hosszú pillanatig nézi a kijelzőt .
-Ne haragudjatok ! - fel áll és kiviharzik.
Valami baj van ! szőröm le , aggódó arcából. 
Eric édesapja megköszörüli hangját . Rám néz.
-Szóval minek is tanulsz ? - kérdezi , mintha ez idő alatt végig beszélgetünk volna .
-Fotógráfus ! - mosolyodom el . Homlokát ráncolja . ( Nem ilyen lányt képzel a fia mellé ).
-A te édesapád nem Szántó doktor úr ? - kérdezi , Márta szeme köztünk cikázik .
-De igen ! - bólintok , bele kortyolok a borba , Kiráz a hideg ! 
-És , hogy hogy nem... - kezdi döbbenten .
-Nem leszek orvos ?! - fejezem be a mondatott amit elkezdett . 
Vállat vonok .
-Engem más dolgok vonzanak ! - erre a kijelentésemre mocskosul el vigyorodik .
Inkább a borba kortyolok . 
Tudnia kell , hogy fotógráfusnak készülök  .... a lépcső mellett ott a képem .!
Nem tetszik ez a pali , nagyon nem ! A hideg futkos hátamon tőle !
Száját ismét szóra nyitná , de hang nem jön ki rajta ...
Eric belép .
-Sajnálom de félbe kell szakítanunk az ebédet ! - jelenti ki , hangja feszült !
Baj van ! 
-El kell mennünk sajnálom !- fogát össze szorítva préseli ki a szavakat magából .
-Baj van ? - nézek rá döbbenten aggódva .
-Mondjuk , hogy igen ! - további kérdések nélkül felállok .
-Tudok segíteni fiam ? - áll fel az apja is .
-Dehogy nem velem van baj , egy barátom van bajban ! - nyugtatja - Esküszöm bepótoljuk az ebédet de most mennünk kell ! - fogja meg kezem .
Köszönés nélkül végig rohan velem az ebédlőn és az előszobán ki a házból az autóig . 
Majdnem elvágódom magassarkú cipőmben , ha nem fogja kezem !
Rossz érzésem van , nagyon rossz !    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése