2012. augusztus 27., hétfő

3. Kapitel

Sziasztok Drágáim !!! Meghoztam a frisset amíg tudom ... hozom gyakran de suli kezdésnél nem fog menni , ennyire sűrűn !!! Szeretnék valami vissza jelzést kapni !!! Kellemes olvasást !!!  :)

  Élvezem ! Igen határozottan élvezem a macska egér játékot !
Erictől lehetetlen megszabadulni és néha úgy érzem nem is akarok tőle igazán megszabadulni !
Igen én , megakarok szabadulni tőle , tudom , hogy amit csinálunk értelmetlen és nem vezet sehova ! TUDOM !!
Folyton ellentmondásokba keveredek magammal , miatta ! 
Mégse tudok elválni tőle ! Van benne valami , ami nem enged el !
Múltkor nemet mondtam neki ! Most mégis itt van !
A szüleim nyaralójában , a szüleimmel , Krissel , Majával és velem !
Mindig kicsúszik a kezem közül az irányítás !
Nemet mondtam , örültem , hogy elfelejtem ... legalábbis nyugtom lesz ebben a párnapban tőle , amíg a nyaralóban vagyunk !
Erre drága bátyám szervezkedni kezd !
Kitalálja , hogy az autója nem biztosságos , ő pedig nem hajlandó apu   kocsijában nyomorogni és mivel én annyira ki jövők Ericcel ... elhívja őt is ! Az ő új fekete Opelével , úgyis gyorsabban leélünk !
A csúcsok csúcsa , hogy én alszom vele kint a nappaliban . Még jó , hogy nem szokott mással aludni !
Nem értem , nagyon nem ! Kris az egyik nap figyelmeztetni Ericet , arra , hogy  fiatalkorú vagyok a másik nap pedig a kezei közé lök ?!
Hol van ebben ráció ?
Most mindenki azt hiszi együtt vagyunk és én élvezem , hogy nem adok magamból semmit! Pedig  teper , nagyon teper !


ooo

Nincs kedvem , nagyon nincs , nem akarok a vízparton lenni sem a vízben ! Vissza akarok menni a nyaralóba , meg keresni annak a leghűsebb zugát és olvasni akarok ! 
Erre itt fekszem a parton az új krém zöld fürdőruhámban és a szúnyognapszemüvegemben ! Már barnára sültem , amennyire csak  fehér bőröm  engedi !.
Folyik rólam a víz ! Hajam ennél jobban nem tudom feltekerni , hogy ne melegítsen ! 
Sikítani szeretnék , ehelyett azzal nyugtatom magam , hogy világos porcelán zöldre lakkozott lábujjaimat tanulmányozom .
Szuper program ! Többiek a vízben . Talán nekem is be kellene mennem ?!
Feltápászkodtam .
 Kifújom a levegőt ,  stéghez  lépkedem !
Anyuék a part mellett úszkálnak . Édesek , árgust szemmel lesik vajon be merészkedem - e a vízbe .
Eric egymagában úszkált , háttal volt nekem .
Krissék pedig olyan mesze  vannak a partól , hogy a fejük is alig látszik ! 
Remek ...
Bizonytalanul vesszem le a papucsom , nem vagyok benne biztos , hogy bele akarok menni ! 
Bele dugom a lábam ... a víz langyos .
Legyen !
Bele mászom a vízbe ... Jó se nem hideg se nem meleg ! Lehűt !
Anyuék elmosolyodnak . Ritka pillanatoknak tanúi !
Elkezdem úszni , be... jó meszeire ! Nem szeretem a tömeget ! 

ooo

Frászt kapok ! Határozottan úszom befelé , amikor két kar a derekamra tekeredik hátulról és magához húz !
Egyből tudom ki az ! Vadul titkolózom .  
- ! - Csapkodom a vizet .
-Ssss - kuncog a fülembe .
-Mit csinálsz ?- fordulok meg az ölelésében hangom szemre hányóan cseng .
-Minek látszik ? - somolyog továbbra is . Csábító a mosoly , de tartom magam egy csók sem !
Szórakozom  , magához feszít testem az ajkaim után nyújtózom ... elhúzom a fejem .
Rosszallóan néz .
Hajamba túr .
Kérdőn felvonom szemöldököm .
-Csókolni akarom ajkaidat ! - jelenteti ki , szinte könyörög értük .
Bele túrok kávébarna hajába , látszik arcán , hogy nem teszik neki a dolog ! Közelebb húzom magamhoz .
-Dehogy akarod ! - kuncogok bele a fülébe .
Egész teste megfeszül , elmosolyodik pont úgy , hogy tudom most félnem  kell .
Lemerül a víz alá , karjaiban tart... én is merülőm !
SEGÍTSÉG !
Szemem szorosan lehunyom tartom , karjaim szinte folyton szorosan nyaka köré fonom . Csak remélem nem , hagy megfulladni !
Érzem egyik kezével elenged !
A partól nagyon mesze vagyunk . Irgalmatlanul mély itt a víz .
Biztosítsam magam lábaim dereka köré kulcsolom.
Ajkait érzem ajkaimon ... megyünk föl a víz felszínére !
Mohon és követelőn csókol , Csak meg kapta , amit akart .
-Szemét ! - mondom zihálva , miután ajkaink elválnak , végtagjaim még mindig szorosan tekerednek testére !
-Ne túloz !  - simítja végig hátam , hatalmas önelégült mosoly kíséretében.- Mondtam már , hogy tetszik a fürdőruhád ? - kérdezi és meghúzza a zöld anyagot , riadtan húzódom el .  
Le ne vetkőztessen !
Méltatlankodva húz vissza magához .
-Nyugi nem terveztem , hogy mindenki előtt levetkőztetlek ! Mért okoznék örömet másoknak is ? Önző alak vagyok !
-Hülye egy alak vagy ! - csapok a vállára .
-Igen ? - kérdezi szemöldökét felvonva , hatalmas vigyorral arcán . 
-Igen ! - bólintok , hátha letörlődik ostoba , önelégül vigyora   de....
A Víz alá nyom ! Most nem jön velem !
Életemben nem volt ennyit víz alatt a fejem mint most ! Kezd fogyni a levegőm , nem enged fel ! 
Be kellene pánikolnom   ! Mégis tudom , hogy nem folyatna vízbe ! 
Elővetem női praktikáimat !
Bele csókolok kemény mégis puha izmos hasába .
Megremeg ! Azonnal felránt a vízfelszínére .
-Megörültél ? - kérdezi szemrehányóan.
Nevetni kezdek .
-Nem vicces ! - dörmögi inkább magának , mint nekem ! Nehezen viseli , hogy nem kap tőlem semmit  .
A háta mögé úszom .  Lábaim a derekára kulcsolom , karjaimat nyaka köré fonom .
-Ki viszel a a partra ? - kérdezem a nyakába csókolva , combomba markol , nem szól el kezd úszni!


ooo

A partra kiérve magamra veszem fehér hosszú , könnyű felsőmet és  napszemüvegem . Eric pedig inget és napszemüveget vesz .
Szemtelenül le ül  pokrócomra  így " kénytelen " vagyok mellé ülni és ha már így alakult a mellkasának támasztom hátamat .
-Anyuék örülnek .. - mondom és napszemüvegem alól fel nézek rá , gyönyörűek az ajkai .
Ne nézd az ajkait ! parancsolok magamra .
-Mért is ? - pislog le rám mosolyogva szemüvege alól .
-Mert most már biztosak benne , hogy nem leszek vén lány ! - nevetgélek magamban - egyenesen rezegtek , amiért sosem randizom ! 
-Hogy érted , hogy sosem ? - kérdezi hangja feszült lesz .
-Ahogy mondom ! - nézek fel rá ismét és megsimogatom puha arcát .
-Nem tudtak a kapcsolataidról ? - kérdezi még mindig feszülten .
-Milyen kapcsolataim ? - kérdezek vissza .- Nekem nem voltak ... - szinte suttogom , elpirulok ... ezt nem tudta , még csak nem is sejtette ?! Hogy nem vette észre ?
-Semmilyen kapcsolatod nem volt ? - hüledezik.
Csak a fejem rázom .
-Meg sem csókoltak ? - vonja fel a szemöldökét a hangjában hadlatszolik a hihetetlenség  .
-O dehogy nem ! Elsőben ! - próbálom elviccelni .
Megdermed , érzem miként feszül meg mellkasa .
-Szóval  akkor ez azt jelenti , hogy én voltam az első neked ?- kérdezi de ismét saját magától , mint tőlem . A hangja elhalt .
Bíborvörös leszek . Fejem a mellkasának hajtom .
Nem válaszolok .
Beáll a kínos csönd , amit Majájék törnek meg .
Utána egész úton nem szól hozzám . Néma csöndben vonulunk fel a partról a nyaralóig .
Megőrjít ha nem beszél , főleg ha elmélyült fejjel ballag .
Vacsoránál sem szólt semmit ...
Nem értem mért sokkolta le a hír . Nagyon remélem , hogy nem így fog telni a maradék néhány nap , néma csöndben.
...
   Az unalom viszont megfolyt !
Elveszem a kanapéról könyvemet , elslattyogom a sarokban lévő két székhez , az egyikre le ülök a másikra lábaimat helyezem . Olvasni kezdek . Elakarok menekülni valami más világba , mely mélyen magába szippant és ezzel kizárom  a külvilágot ...!
Már majdnem azon a határon vagyok ... már majdnem tejesen beszippantana annyira , hogy ne halljam beszélgetésüket se , amikor apu megáll előttem , a könyvem becsukja .
Haragos pillantásokat vettek rá . Kris nevet , nagyon nevet , rajtunk...  
-Sétálni megyünk készülődj ! - közli és ott hagy a zúg sarkomban .
A francnak van kedve sétálni menni ! morgom magamban .     
...
-Készen vagy már , rád várunk ?! - türelmetlenkedik Kris .
Utálom !!! 
Zabosan sétálok ki .
-Kész ! - pufogom .
-Remek ! - indulnak el Majával .
Anyuék szöszmötölnek , megvárom . Majd inkább csak hátul ballagóm egyedül .
Eric egyszer csak megtorpan anyuék és én köztem .
Szexi a szürke felsőjében .!
Amikor beérem megfogja kezem ! Meleg és kellemes  az érintése , ilyenkor megdobban a szívem !
-Ennek nem így kellet volna lennie ! - sziszegi .
Értetlenül pislogok rá . Minek nem ?
-Ha tudom , hogy te soha ... - fogatit össze szorítva préseli ki a szavakat - Én tuti , hogy nem...
-Ezt szerintem hagyunk , nem mindegy ? Min változtatna ? - morgom ...dühös leszek , ne most csinálja ezt ! 
-De te ... te ... - nem tudja a gondolatit egybe fonni az idegtől . Érzem , hogy mérges és zaklatott !
-Ennek így kellet lennie , ÉN akartam így ! - emelem ki az ÉN-t . Szívem szerint a vállára hajtanám fejem .
-Azt nem mond , hogy engem képzeltél el elsőnek, aki kapcsolat sőt érzelem kerülő ! - csattan ki - Fogalmad sincs milyen egy igazi kapcsolat , sőt úgy  adtad oda magad , hogy nem is szert....- a szájára nyomom tenyerem . Igaza van , tényleg nem  így képzeltem el !.... kezem remegni kezd ajkain , amiért nem vete észre , hogy tapasztalatlan voltam ...
A mellkasának döntöm fejem , ajkairól lecsúsznak ujjaim .
-Nem akartalak bántani ! - túr bele finoman hajamba - Nem tudtam ...
Felnézek az arcára ... csupa érzelem !
Gyengének , védtelennek látom ... én bántai akarom ! 
-Fúra , most olyan mintha lennének értésid ! - Mondom haragosan miközben tovább lépek , elkapja karom és a falnak nyom .
-Flóra ! - néz bele mélyen a szemembe - Nekem vannak érésim ! Én érzek ! Érted ? - olyan mintha azt akarna bizonyítani , hogy ő nem egy szörnyeteg ! Csokoládé gömbjei lágyak , hangja durva ! - Épp ezért sajnálom , hogy így alakult , elcsesztem ! Észre kellett volna vennem ! - szinte ordít tehetetlenségében , anyuék már látó és halló  közelségen kívül vannak  .
Most ismét annyira más ! Nem akarom elhinni szavait , olyan mintha bánná ... de tudom milyen ... Tudom , hogy nem marad velem és fájni fog amikor elmegy !!! Próbálom nem elhinni de mégis elhiszem ! 
Nem tudom , hogy nézhetek rá , de azt tudom nem úgy ahogy ő szeretné !
-Nem érted ? - csóválja fejét , elenged ...
Gömbjeiben most tényleg olyan mintha fájdalom lenne !!!

2 megjegyzés:

  1. Uhh szia !! ne haragudj hogy úgy eltűntek de hát problémák adottak ..mert mért ne -.-" szóval így összefoglalva :D Tetszik a fúra kapcsolatuk olyan se veled se nélküled :D és főleg az h Flóra próbál a lábára állni ..jól is teszi azért ne hogy már mindent megkapjon azért mert k*rva jól néz ki xD bocs a csúnya szó ért :P de most már tényleg érdekel mit mondhatott Eric-nek :O szóval várom a folytatást és próbálok hamarabb írni de ha kések is mindig bepótlok ígérem :D puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!!
      Uhh probléma mindenhol van !!! És tudom , hogy te mindig jössz , még ha késsel is !!! :))
      Sajnálom de nem most fogod megtudni , hogy mit mondott Ericnek nem épp állapotában !!! :))Arra még várni kell !!
      A folytatással sietek !!! És örülök neked !!
      Puszika Maria

      Törlés