2012. augusztus 26., vasárnap

2.Kapitel

Sziasztok kész a második fejezet ... lehet , hogy most elégé keszekuszának fog tűnni...

Ezt , hogy csinálom ? Mégis hogy a francba ?
Meredek a mellettem alvó srácra . Sosem alszik senki mellett , mellettem pedig már másodjára...
Kikecmergek mellöle az ágyból  , az ajtófélfának támasztom fejem hanyagul . 
Onnan nézem tovább ... Fura és annál is kellemesebb  látni ... ártatlanak és védtelenek ! Az arca annyira tiszta , nyugalmas , ilyenkor bele szeretek ! 
Az illata pedig...? az egész szobát elárassza .
 KESERÉDES ! 
Imádom emlékeztet valamire ...
Vettek rá még egy utolsó pillantást majd kivánszorgok a hálóból .
Ismét az ingében vagyok , megfürödve , nedves hajjal és a kanapén ülők !
Mit keresek itt ?? Most mért ennyire más ?
A kérdések gyűlnek én meg majd megbolondulok . Egész nap azon agyalok , mit mondhattam neki ... nem épp tiszta pillanatomban !
-Hát te ? - kérdezi álmos hangon , összerezzenek . Nem számítottam rá , úgy lópakkszik , mint egy szellem .
Egy száll alsónadrágban , támasza hanyagul hátát az ajtófélfának .
"Ilyen ember nem létezik! " nézek rá csodálkozva , teste annyira tökéletes ! Hófehér bőre most napbarnított a kockák a hasán messziről is meg vannak .
Mellkasára nézve ... most is érzem bőre meleg puha érintését  !
O , jaj nekem !
Szemei az az csokoládé gömbjei , álmosak , alig lát velük , hunyorog .
Haja ... megint bele akarok túrni , rendezetlen ... kócos ... amennyire az övé az lehet !
Hatalmasat sóhajt ...
-Megint elfelejtettél válaszolni! - ül le a kanapé másik végébe .
-Sajnálom ! - pislogok rá . Dehogy sajnálom !.
-Szóval ? - néz rám kérdőn .
Ööö ízé mit is kérdezett  ?  -Tessék ? - pislogok rá bocsánatkérően .
-Reménytelen egy nőszemély vagy ! - sóhajt , majd eldől a kanapén , fejét a lábamra hajtja .
Egy újabb dolog az " ilyen még nem csinált "-tak közül ,  csiklandozza szuszogása combjaim  .
Szívem szerint bele túrnék a hajába de most még csak hozzá se merek érni !
Tejesen sokba kerülők . Ez annyira nem ő ! Ez olyan BENSŐSÉGES , amit ő tejes mértékben ki szokót kerülni !
Gyönyörű az arca , még jobban hozzám tapad , átöleli a térdem .
-Azt hittem , hogy elméletben , nem voltál mellettem ! - suttogja csukot szemmel .
Olyan jól esik a lelkemnek ez a mondat . Szinte simogatja .
-Koránkelő vagyok ! - suttogom , miközben mutatóujjammal végig húzom oldalának vonalát !
-Igen ? - mosolyodik el . 
Erősen bólogatok bár ő ezt nem tátja , gömbjeit szorosan lehunyva tartja  . - Jut eszembe ...! - tűnik el arcáról a vigyor , megkomolyodik . - A bátyád már szét aggódta    a fejét , három SMS-t is küldőt !
Kifut az arcomból a vér . Nem tudok megszólalni , bambán  bámulok előre , az üvegszekrényre .
Valamit kérdez ,   nem figyelek ... nem értem .
Krisen kattog az agyam ... Mi a jó Istent mondok neki ? Egyáltalán mért kéne bármit is mondanom neki ? Csak a bátyám nem az apám !
-Hé ! Flóra !? Figyelsz te rám ? - kérdezi Eric az arcomat maga felé fordítva , puha ujjaival .
Hé ez mikor ült fel ? És mikor engedte el a térdem ? Hüledezem .
-Ó , Flóra a jó Istenit , mondj már valamit ! - halom hangjában az enyhe élt .
-Ne haragudj , még egyszer !? - az arca elsötétedik.
-Csak azt kérdeztem , mit mondjak Krisnek ?!
-Vannak variációk? - kérdezem pimaszul .
-Azok mindig vannak ! - az ő ajkai is halvány mosolyról árulkodnak .
-Hallhatom őket ? - húzom fel térdem a kanapén .
-Természetesen ! - viccelődik - A , Remekül van ! Egész éjszaka a lepedőt gyűrtük  ! Majd viszem . - Ezen elfancsalodom ... Remélem ő sem gondolta komolyan ( mocskos ) !
Eric jókedvűen mosolyog tovább ...
-B, Egész éjjel sakkoztunk . -  megmosolygom , ezt sem gondolja komolyan ! - C, Kedvelem a húgod ! Ismerkedünk ! - itt csöndben marad , ez az a válasz amit vártam ...
-D ? - kérdezem ...
-D nincs ! - von vállat - C-nél hatalmas vigyor bukkant az arcodon az ma a befutó ! - áll fel és eltűnik.
Magam elé bámulok ... nem tudom feldolgozni ! Olyan más ! Most annyira ... AKAROM ! Bármit megtennék azért ha mindig ilyen lenne ! Mért nem lehet mindig ilyen ? kérdezem magamtól ironikusan  .
-Mért nem ? - mondom ki hangosan , morcosan .
-Tessék ? - néz be a nappali ajtaján .
-Semmi ! - rázom fejem , arcom ellágyul látványától , megmosolygom .
-Utálom amikor nem válaszolsz vagy azt mondod SEMMI ! - tűnik el ismét , morcosan fejét ingatva .
"Azt akarom , hogy szeressél ! " Igen ezt akarom !
Mintha valami kis ördög belém bújna .... megindulok Eric után , szinte becsörtetek a hálószobába.
Döbbenten pislog rám , miközben fehér nadrágját veszi fel .
-Azt akarom , hogy szeress ! - mondom ki gondolkodás nélkül .- Érted miről beszélek ? - támadom le , beljebb lépek a szobában , még mindig elkerekedett göbjeivel és döbbent arcával néz rám . - Én igazi kapcsolatra vágyom nem pedig erre ! - mutatok a még mindig beágyazatlan ágyra . - A jó Istenért mért nem tudsz szeretni ?! - megremegnek ajkaim . -Én valami igazira vágyom , valami komolyra ! - támasztom hátam az ajtónak . Már nem nézem Ericet csak a körmeimre eredek  , középső ujjamon megkopott a lakk .- Nekem ilyenben még nem volt részem ! - suttogom . Utálom , hogy ilyen őszinte vagyok ! Lehunyom a szemem , elakarok tűnni . " Jól letámadtam !" -Nekem ez így nem jó ! - nyögöm , arra utalva , hogy ennyi volt nincs tovább ... Mért is lenne ? Ő nem tud megváltozni , én meg nem vagyok szajha ...
Eric elém hajol , az arcomat fürkészi . Éget ! Muszáj kinyitom a szemeim . Tekintetét az enyémbe fúrja , lábam remegni kezd .
-Elakarsz menni ? - kérdezi .
-Többet akarok ! - makacsolom meg magam .
-Tőlem ? - kérdezi .
Mért ilyen ostoba ?
bólintok .
-Ó Istenem ! - túr hajába.
-Kínoz !
-Mért tőlem ? Én nem érdemlem , hogy többet akarj tőlem !
-Én pedig azt nem , hogy néha néha , ha neked jólesik ágyba vigyél és ennyi ! - förmedek rá . Kérdőn néz vissza .
Megörülök , olyan vonzó!
-Én ezt már nem akarom .Nekem így nem jó ! Elakarok menni ! - jelentem ki .
Végre a sarkamra álltam !
Közelebb hajol . Érzem keserédes illatát , megőrjít . Egyik kezét a derekamra rakja és szorosan magához von . Szívem hevesebben kezd verni .
-Nem akarom , hogy elmenj ! - suttogja , tekintette bűnbánó .
Mért csinálod ezt ? Megint nem fogok tudni nemet mondani .
-Nem akarom ! - ismétli és cselesen ajkamra tapasza ajkait !
Tudja mi a gyengém !
Bele túrok selymes hajába ! Haggya ... Tejesen elgyengülök , érintéseitől ..
Nem ! Nem , megint lenyom légy észnél ! Parancsolok magamra .
Hatalmas erőt veszek magamon , eltolom ,  mellkasánál a kezem  !
A szíverése !
Hátrébb lép , nem erőszakoskodik , ismét meg lep . Ilyet eddig SOHA !!!Karomon tartja kezét , egyenletlenül veszi a levegőt . Kezem még mindig mellkasán .
-Mért nem akarod ?- nézek rá kérdőn , a hangom esetlen , ahogyan én is érzem magam .
 Nem válaszol .
-Mit akarsz tőlem ? - nem tágítok , hangom ismét  remeg ...
Válaszolj kérlek ... sírás kerülget , amiért nem válaszol .
-Bassza meg , hogy nem tudsz válaszolni ! - kezdek el kiabálni és kitépem magam kezei közül . -Mért kell szórakoznod velem ? - kapom fel a székről ruháim és bezárkózom a fürdőszobájába.
...
Mi a frászt csinálok ? támaszkodom az ajtónak ... lecsúszom , már a földön ülök egy ingben az ölemben a ruháimmal .
Sírva fakadok , amiért egy hülye naiv picsa vagyok !
Szeretem ... már nem hazudhatok magamnak .! Igen szeretem ! Nem tudom mikor de bele sze.....
ki se merem mondani többször még magamban sem!
Ó én ökör ! Olyan pazarul választok mindig ! - bosszankodom - Szuper ! Életemben először muszáj volt egy ekkora faszkalapba bele szeretnem ? Muszáj ?
Mért ?
Zavartan kezdek el öltözködni , bele se merek nézni a tükörbe.Jól tudom , hogy ami eddig történt én is akartam ! De én most már többet akarnék ...El kell innen tűnöm.
...
 Hatalmas levegőt veszek , ki kell mennem a fürdőből .
Haza akarok menni !
Remegő kézzel nyitom ki a fürdőszoba ajtót remélve , hogy Eric nincs az ajtó túloldalán .
O pedig ott van !!
Istenem !
Fel van öltözve és mosolyog ! Van képe mosolyogni ...
Megpróbálok kisurranni mellette de elkapja karom . Szívem hevesebben kezd verni . Érzem keserédes illatát.
Keserédes pont , mint a kapcsolatunk!
-Haza akarok menni ! - nézek a karomra , amit ujjai körbe fonnak rajta. Hangom kemény és határozott !
Zavartan hajába túr , mintha valamin vívódna .Az arca gondterheltnek tűnik !
 Megint  olyan más ... Szerethető !
-Nem tudok elszakadni tőled , amióta azt mondtad ... - kezdte el de el is hallgatott . Tudom , hogy többet nem fog mondani . De tudni akarom mit mondtam !
A Francba vele !
Eric zavartan pislog és arra vár , hogy mondjak valamit ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése