2013. május 6., hétfő

Utolsó bejegyzés !!!!!


Sziasztok drágáim !!!! 

Az a nagy helyzet ,hogy nagyon szégyellem magamat amiért ilyen sokáig nem jelentkeztem !!! 

De nem gondoltam , hogy nem fog menni az írás ...
És ami azt illeti még mindig nem megy !!!! 
Leblokkoltam ... és nem csak ezt a történtet nem tudom folytatni de egyáltalán semmit sem tudok írni !!!! 
Már nem egyszer neki álltam írni a következő fejezetet is de még egy fél oldalt sem tudok megírni !!! 
Nem tudom meddig fog ez tartani és pontosan ezért nem is várhatom el tőletek ,hogy várjatok rám , illetve arra , hogy kész legyen a fejezett !!! 
Ezért is döntöttem úgy , hogy nem folytatom ezt a történetet ! 
Az írást remélem nem hagyom abba csak egy időre ... de nem tudom mi lesz !!! 
Nagyon sajnálom és a bocsánatotokat kérem amiért igy fejezem be és amiért ilyen későn jelentkeztem !!! 
Köszönöm , hogy itt olvastatok és , hogy ennyi rendszeres olvasom lett !!! 
Élmény volt !!!! Remélem azért még találkozom veletek MAJD más írómányim olvasásánál !!!  

Maria 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése