2012. augusztus 29., szerda

4. Kapitel

Sziasztok Drágaságaim !!! Meghoztam a frisset !!! 
Hát nem tudom , mennyire ... értettek majd egyet Flóra döntéséhez ... de ... sok sok tervem ezek utánra !!! :))

Kávébarna fürdéstől nedves haj . Mélybarna csokoládé gömbök , amik tele vannak vággyal .Test színű ajkak melyek azt a szót formálják "Nem menekülhetsz !"
És egy krém barna kanapé , ami kettőnk között van .
Megakarja szerezni !
Fenni rá a fogát , de gonosz vagyok én nem adom ! Az enyém !
Fejét csóválja , tudom , hogy a határaimat feszegetem !
Annyira élvezem ! Mindig élvezem , amikor valamit akkor és én megtehetem , hogy megvonom tőle !
Ilyenkor erősnek érzem magamat , egy pillanatig hatalmam van felette !
-Nem vonhatod meg ! - ráncolja homlokát , kinyújtja kezét .
Kéri !
Vár és vár.. nem kapja meg !
Kegyetlen mosoly az arcomon ,fejemet ingatom . " Nem adom !"
Huncut kiéhezett mosoly jelenik meg arcán .
Átnyúl a kanapé és én köztem .
Oops ... egy centin múlik . Majdnem elkapott .
Hatalmasat ugrok hátra .
-Nem menekülsz  ! - lép ki a kanapé mögül . Nagyon elszánt .
-NE ! - sikítok fel ! Felém lépked én pedig hátrálok . Szívem hevesen kezd dobogni , lüktet bennem az adrenalin . Izgalmat érzek .
Kérdőn felhúzza szemöldökét
Fogd menekülőre !Utasít a belsőmben egy hang !
Szaladni kezdek át a lakáson , ki az udvarra  ...  Tudom , hogy esélyem sincs mégis szaladok kezemben a finomsággal .
Szaladok , szaladok ... két kar a derekam után nyúl .
-Á - sikítok
-Megvagy ! - csókol a nyakamba - Ide a szerrel ! - követeli  , egy kézzel lefogja mind a két kezem , másikkal ellopja !- Kösz ! - csókol még egyet a nyakamba majd ott hagy .
Utálom ...
Megkapja amit akar és utána itt hagy ! Mocskos !
Hintaágyba ül a teraszon , majszolni kezdi az ÉN édességem .
Annyira akarom ezt a pasit ! Nagyon !
Háta mögé surranok Majd szorosan oda huppanok mellé a hintaágyra .
-Oops ezt én is nagyon szeretem . - veszek ki a dobozból egy szem Toffifieet .
-Hé ! - Húzza el előlem a dobozt . Késő ... elveszem és megeszem !
-Finom ! - somolygok , rosszalóan néz .
-Neked nem lehet nemet mondani igaz ? - fürkészi az arcom , még  mindig nem ismer .
-Nem igazán ! - vesszek ki még egyet a dobozból .
-Egyezkedjünk! - még mindig az arcomat fürkészi csokoládé gömbjeivel .
Miközben ő is legyűr egy szem finomságot .
-Én erről - mutatok az édességre - nem vagyok hajlandó egyezkedni , eszem és kész ! - jelentem ki és még egyet eszem .
Ha így folytatom egy nap alatt elhízom !
-Nem erről akarok egyezkedni ! Te eszel én eszek és ha nem vonod meg erről már meg is egyeztünk ! - jelenti ki büszkén .
-Hát akkor mit akarsz egyezkedni ? - pislogok rá kérdőn .
Miről ? Nem értem ! egy pillanatra csend lesz .
-Rólunk ! - közli a világ legtermészetesebb dolgaként .
Rólunk ?! visszhangzik fejemben . Mit egyezkednénk rólunk ?
Nem találom a szavakat . Kikerekedett értettlen , döbbent szemekkel nézek rá .
Ő pedig ,.. mintha csak az időjárásról beszélnénk .
Még egy finomságot vesz a szájába , lassan eszegeti ... Mosolyog ! Rajtam , az arcomon  mosolyog ... azon a nagy értetlenségen !
Élvezi !
-Szóval egyezkedünk ? - néz rám pimaszul , kérdőm.
Mellkasom erősebben lüktet a kelleténél ... Fejemben minden zavarossá válik ! Tompul az agyam.
-Rajta ... - fordulok felé a hintaágynak támasztom fejem  , lábam magam alá húzom .
-Nem vagy túl lelkes ...- húzza fel szemöldökét .
-Csak nem tudom mire számítsak ! - érzem , hogy megkeményednek arcvonásaim .
Félek !
Kimértem néz , mintha meggondolta volna magamat .
-Azért hallgatlak . - nem merek rá nézni ...leszorítom kezeimet , remegnek , púder rózsaszín körmeimet figyelem .
Hosszúkás hideg ujjait megérzem az állam alatt .
-Kérlek nézz rám ! - szinte suttogja és felemeli állam .
Szédülök ! Remegek !
Mégis , hogy kérheti , hogy rá nézzek ?
Azonnal , nyomban szétesek !
Olyan lágy a tekintette rá se ismerek . Tönkre tesz , azzal ahogyan néz csokoládé gömbjeivel . Annyira tiszták ( most ) ! Gyönyörűek , alig bírom állni pillantását , mégsem tudom le venni róla szemem .
Még mindig remegek . Nehezemre esik felfogadni , hogy IGAZI pasi  !
Annyira hihetetlent...
Mintha képzeletem és vágyaimból lépet volna ki ... ( kicsit hibásan )!
Érzem keserédes illatát ! Ez nem a parfüm vagy a drága tusfürdő illata , ez az Ő bőrének  illata !
Vágyakozom , hogy bele szippantsak ! 
És ott van  kávébarna még mindig nedves haja ... bele szeretnék túrni ... közel akarom érezni magamhoz , nagyon közel ! 
Mégis leblokkolok ! Nem tudom mi fog jönni , mi következik ....
Végig simítja selymes ujjaival az államat .
-Akarlak ! - szinte suttogja mély bársonyos hangján ... Szűrűn pislogok rá várom , hogy folytassa . El se jut az agyamig mondani valója , annyira irreális  amit mond  ... , hogy ő....engem ...akar ???!! Tejesen értelmetlen . Az már , hogy én akarom őt ,  sokkal értelmesebb ! De hogy ő engem !
-Feltudod fogni mit mondtam ? - " Nem , dehogy tudom !" - Nem csak néha - néha , hanem mindig ! Azt akarom , hogy velem legyél ... nem csak sunyiban ! - mindvégig amíg ezeket mondja a szemembe nézz , kihagy a szívverésem ! - Azt hiszem  ezt nevezik normális párkapcsolatnak ! Amilyet te is szeretnél ...- túr bele hajába .
Minden összefolyik !
-És hol itt az egyezkedés része , hol a DE ? - kérdezem vagyis inkább alig érthetően motyogom . 
Azt se tudom biztosan ki vagyok valójában ....
Nem értem , neki ebben mi a jó ?! Én erre vágytam titkon de , hogy ő mért...?
Sóhajt , kihúzza tincseim közül ujjait , sajátjába túr , zavartan ! 
Gömbjeit az enyémbe mélyeszti ! 
Most fog jönni a fekete leves ... fájni fog ! próbálom felkészíteni magam .
-Nincs szerelem ! - mondja keményen .
Mondtam én ! 
-Mi ? - hőkölök hátra . Félre halok vagy mi a franc ? Nem értem , hogy mi van , hogy érti ... "Nincs szerelem " ? Mit akar egyáltalán tőlem ? 
-Nem értelek ! - suttogom , szemöldökét ráncolja - Mért akarnék valaki olyan mellet lenni , aki nem szeret ? - teszem fel költőin kérdésem . 
-Mért nem akarsz szeretni ? - kérdezem halkan .
-Nem mondtam , hogy nem szeretlek , egyszerűen csak nem akarok érzelmileg kötődni hozzád , mert ha mégis így alakulna , vége a kapcsolatnak ! - csokoládé gömbjeivel végig a szemembe néz . Fájnak szavai .
-Akkor neked minek ez , minek kell a kapcsolat , minek kellek én  ?A vége úgyis az lesz , hogy érezni fogsz .. és akkor elmész ! - hangom keménnyé válik , a kezem még mindig remeg .
-Nézd kedvellek , jól érzem veled magam sőt képes vagyok melletted aludni ! Úgy érzem elég ok , ahhoz ,  hogy  akarjak bármit is tőled ! DE nem akarok szerelmet ...mert az után mindig fáj ! Jól tudod , hogy kerülöm az érzelmes dolgokat ! - hangja keményebb az enyémnél is !
Elfordulok tőle , hátra dőlök ... Nem szólalok meg !
Lehet egyszerre igent és nemet mondani ? 
Mert én nemet akarok , a józan eszem is nemet akar !
 DE a szívem ? 
Ha nemet mondok elveszítem és azt sem akarom ! 
Kétségbe esés határán vagyok ... , hogy lehet szerelem nélkül együtt lenni valakivel ? 
-Ha nincs érzelem , akkor mi van ? - teszem fel a kérdést , hangom hisztérikusan hangzik .- Úgy fogsz kezelni mint egy idegent , mintha egy hülye libával  
-Mért most úgy kezelek ? - kérdezi rám meredve , érzem , hogy kezd dühös lenni . -Én nem bántani akarlak ! 
-De bántani fogsz ,  ha elmész ! - vágom rá olyan gyorsan , hogy hirtelen fel se tudja fogni .
Valami gyötört érzek a mellkasomban .
-Több mit fél éve játszol velem ... - Én játszom ? Ez megveszett !  Még , hogy én ? hüledezem . Nem inkább ő ?
 - Ha eddig nem szeretem beléd remélhetőleg ezek után se fogok ! - rá meredek .
Annyira helyes ! Piszok egy ember ! És mindig megkapja amit akar ! 
-És arra mi a garancia , hogy én nem szeretek beléd ? - kérdezem , arcát fürkészve , annyira nyugodt és ezt sugározza felém is !
" Mi a garancia ? " hisz én úgy érzem már bele szeretem valamennyire ....!
-Nekem az nem fáj , ezt neked kell eldöntened ! Akarod - e ezt ! - kezemmel kezd el szórakozni .
Direkt csinálja ? Hogy lehet így logikusan gondolkozni vagy egyáltalán gondolkozni ? Ha hozzám ér ?
-Te is tudod , hogy nemet kellene mondanom ! - pillantok fel rá . 
-Kellene ? - húzza fel szemöldökét - Szóval nem mondasz ? - szűri le a következtetést .
-Nem tudom ! - temetem tenyereimbe arcom , mellkasának döntöm . -Nem akarom azt érezni , hogy nem szeretsz ! - motyogom a mellkasába .
Ezzel a "Nem tudom !" elégé átfordult Igen be ! És ezt ő is érzi !
Förtelmes egy nőszemély vagyok !
Egy kosza hajtincsemet fülem mögé tűr .
-Egyet ígérj meg ! - kezdi mély bársonyos hangján - Sosem közeledsz az apámhoz ! - értetlenül nézek fel tiszta nyugodt arcára . 
Ez mit akar jelenteni , ha ő nem akar érzelmileg kötődni ( ami szerintem lehetetlen ) akkor az apja se kedveljen ? 
-Ígérd meg !  - szinte rám pancsol.
-Ígérem ! - csúszik ki számon automatikusan  ... és ezek után a "nem tudomra " se mondhatok nemet ! 
Olyan egyességet kötöttem , ami lehet , hogy " vízbe folyt " ! 
Lehetetlen betartani ! 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Időben :P
    Toffifee miatt én is ölni tudnék :O :D
    Ami az "akarlak" dolgot illeti nos érdekes...
    Vele akar lenni és kedveli éssss tud aludni mellette xD akkorrrrrrrr mi baja van nem kell rögtön el venni de mért zárkózik el Flórától vagy attól hogy szeresse nem minden nő egyforma persze biztos oka van h nem akar szerelmes lenni de ha nem akar magányosan meghalni akkor tenni e kell..ez saját magam vettem észre :/ az volt még furcsa h mért nem akarja h "közeledjen az apja felé":O o.O várom a folytatást nagyon :) puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia !!!
    Elhiszem , hogy ölnél én is élnék !!! Bár nem kéne hizlal !!! XD
    A többiről most egyelőre nem mondok semmit !!! Mindennek meg van az oka !!!
    Az a rész a komidnak " ez saját magam vettem észre " dolog nem tetszik ... ezt nem szeretnéd nekem emailban kifejetni !!!
    Nem muszáj ... csak ha szeretnéd !!!!
    Puszikállak Maria

    VálaszTörlés