2012. december 2., vasárnap

13. Kapitel


Sziasztok Drágáim !!! 
Meghoztam a frisset remélem nem volt annyira sok a várakozási idő ....
Most még nem tejesen happy a rész de már nem is annyira kesergős remélem ....
Szeretném ha véleményt mondanátok Calvinről ....
És még valami megnyugtatás képen Cal semmi olyat nem akar Flórától ! :))
Kellemes olvasást !
Maria   



"Amikor már majdnem elveszteted a reményt és a hittem célom elérésében , mindig 
bekopogtat :ITT VAGYOK !!!!" 
                                                 /T.D./

Elkerekedett , kétségbeesett szemekkel nézek a fekete bőröndre .
ERIC !!!
Pár percig , talán órákig , nem tűnt ennyire nehéznek terhem ... MINT MOST ISMÉT !
Nincs már előttem csak csokoládé gömbszeme és a sok Vér ! Kedves nyugtató hangja , amint már többé nem hallhatom !
Talán egy könnycsepp is  kicsordul  ...
Nem kapok levegőt a fájdalomtól . " El fog valaha is múlni ez az érzés ? " kérdezem magamtól .
A karomon lévő órára szorítom kezem .
-Ne sírj kérlek ! - térdel le Cal mellém , most egy szinten vagyunk . Az arcom simogatja törölgeti könnyeim .
Nyugalom száll rám . 
" Hogy csinálja ?" 
-Mért van nálad ... a bőröndje ? - képtelen vagyok kimondani nevét , hangom csuklakozó.
-Aya kérte , hogy hozzam el , nagyon FÁJ neki is ! - válaszol Cal és közben szorosan átölel .
-Ne haragudj elfelejtette, elvinni , nem akartam , hogy lásd ! - csókol hajamba , hangja bűnbánó ...
Újra kapok  levegőt ... nehezen de kapok!
-Nagyon hiányzik ...- suttogom és elsírom magam , mint egy kis gyerek .
Jó érzés , megnyugtató , hogy Cal van mellettem , akit nem is ismerek . Mégis bízok benne !
Hiába vesztem el   , nem vagyok egyedül ....
ooo
" KI EZ A FÉRFI ?" kérdezem magamtól már sokadjára .
Annyira szeretetre méltó , való embernek tűnik kedves és amikor magához ölel ...
Most viszont annyira más !!!
Mezítláb járkál , inge felső gombja kigombolva , és köröz a dolgozó szoba szerűségben , az ajtót nyitva hagyja csak ezért láthatom innen a nappaliból .
Telefonál és nagyon dühös...
-Nem , nem és NEM ! - szinte ordít a telefonba .
-Semmin sem VÁLTOZTATUNK ! - harsogja  , érződik hangjában a harag .
-KI volt az a BAROM  aki ezt mondta ? - kérdezi és közben hajába túr .
SZÜNET 
-Nem és NEM ! - csap az asztalra .
-Én vagyok az Elnök - Vezérigazgató !!! Ennyim a cég ÉN mondom meg , hogy mit csinálunk és hogyan ! Nem más ÉN !!! Érthető ???? - dühöng .
-És én semmiféle ilyen utasítást nem adtam !
SZÜNET
Az arca megenyhül .
-Nem is értem csak egy napig nem voltam ! Hogy fordulhatót elő ??? - hangjára nyugalom száll . Rekedtes , ismerősen Rekedtes ! Beteg !
Rám pillant a " dolgozó " szobából , halvány mosolyt küld felém , tekintete elnézést kérő .
-Értem ! - beszél ismét a telefonba és közben behajtja a dolgozó ajtaját .
...
Kizárt... és talán meg is kéne sértődnöm de ehelyett inkább " mozgássérült járgányommal " begurulok a konyhába , ahol egy negyven fölötti mégis szép , Mónika nevezetű MAGYAR ( nagy meglepetésemre ) házvezetőnő főzőcskézik.
A hosszúkásra felvágót csirkemelleket teszi a serpenyőbe  , közben kedvesen rám mosolyog , én pedig hálát adok az égnek , hogy nem hallat kell ennem !
-Finom illatok ! - mosolygok vissza , miközben hasam megkordul .
-Éhes ? - kérdezi kedves lágy hangon .
-A kórházban nem igazán ettem ! - vallom be .
Szemei elszomorodnak , barnasága ellágyul .
-Nagyon sajnálom ami történt ! - ajkait össze szorítsa .
-Én is ! - hajtom le fejem .
-Viszont annak nagyon örülök , hogy a FŐNÖK önt a szárnyai alá vette .- jelenti ki .
Döbbenten pislogok rá .
-Higgye el jó ember a FŐNÖK , csak nem szereti ha nem úgy mennek a dolgok , ahogyan Ő eltervezte .- mosolyodik el és közben le veszi a tűzről a megpirult mell csikókat.
Ajkamba harapok , kíváncsiságok kalandoztak bele az elmémbe  " Megkérdezem vagy ne kérdezem ? "
-Milyen kapcsolatban voltak Calék ? - kérdezem meg mégis .
-Mármint a FŐNÖK és az Ön barátja ? - kérdezi a hátam mögül egy férfi hang . 
Lágy mégis határozott hang .
Az ajkam remegni kezd , meg fordulok ...
Magas vékony , mégis testes , szőke kék szemű öltönyös férfi .
-A FŐNÖK úgy szerette , mintha a testvére lett volna . Ezért sem , hagyta Önt magára . - közli .
Lehajtom fejem ...
-MAGYARUL ??? - jelenik meg a konyhában , hátát  nagy hanyagul az ajtófélfának veti .
FULL  wattos mosolyát mutatja.
-FŐNÖK ! - köszön az öltönyös .
-Bence ! - ( Ő is MAGYAR LENNE , és Cal is ezt a nyelvet beszélni most , nagyon szépen ejti a szavakat ).
-A bőröndöt csak a nappaliig hozta ! - dorgálja .
-Elnézést .- hajtja le fejét .
-Semmi gond tudom , hogy most mindent össze jött .DE  többet ne forduljon elő !
-Nem fog ! - távozik "Bence ".
-Finom illatok ! - löki el magát az ajtó félfától .
Mezítláb , haja össze túrva , inge felső gombja kigombolva , ha Eric hiánya nem fájna ennyire azt mondanám NAGYON DÖGÖS és SZEXI !
-Pár perc és tálalhatok ! - közli Mónika .
-Remek farkas éhes vagyok ! - indul az ebédlő asztalhoz , az egyik széket kihúzza és arrébb rakja , majd vissza jön és oda gurít , velem szembe leül .
Mónika megterít körénk és feltálalja a pirított csirkemell csikókat amihez mártást rak  és  különbözően saláta köreteket majd végül vörös bort önt .
-Jó étvágyat ! - kíván nekünk , majd el megy.
-Köszönjük !
-Egyél ! - szed nekem Calvin .
-Mónika főz a világon a legjobban ! - közli és szed magának is .
-Csakis anyukám után ! - kacsintok Calre.
"ISTENI " kordul hasam az első falat után , ha nem lennék jól nevelt "TÖMNÉM a fejem
A lassú evés most kínzó , inkább beszélek közben . 
-Bence kicsoda ? - kérdezem egy saláta falat után .
-A sofőröm és a testöröm egyben - válaszol miután lenyeli a falatott .
-TESTŐR ? - vonnom fel szemöldökömet .
-Az meg minek neked ? - érdeklődve még egy falatott eszek .
-Nézd ! - teszi le a villát és a borba kortyol .
-Gazdag ember vagyok , piszkosul gazdag és a gazdasági életben sok ember számítását húztam már keresztbe . A Cross cég négy országra terjed ki !" Jobb félni , mint megijedni !" - van vállat és ismételten a borba kortyol .
Köpenyi nyelni nem tudok .... 
Sokk szünet .
Bele kortyolok a borba , kell az erő .
-Ezért nem beszélt nekem soha rólad Eric ? - kérdezem és próbálom megfejteni a dolgokat .
Rám néz . Elgondolkozik arcomat tanulmányozva .
-NEM ! - jelenti ki habozva .
-Hát akkor ? - kortyolok még egyet a borba , feszültség oldó .
-Nézd ! ... - gondolkozik , hogy is fogalmazza meg mondanivalóját .
-A Ti kapcsolatotok nem volt szokványos ! - kezd bele , hajába túr . 
-Sokára tartót , mire rá jött , hogy szeret , IGAZÁN SZERT..! ezért nem osztót meg veled ilyen fajta dolgokat ! - kortyol borába , feszült látszik rajta , hogy nehéz neki erről beszélnie .
-És neked hol a barátnőd ? - kérdezem .
-Tessék ? - félre nyel .
-Nem NINCS ! - köhécsel .
-Meleg vagy ? - hopp lehet , hogy ezt nem kellett volna .Csak kicsúszott ...
Előre hajolt , túl közel hozzám szemei az ennyimben mélyeszti , mosolyát föltekeri 1000 wattosra .
-Nem Flóra , nem vagyok meleg .-a "Flórát" olyan furán ejtette .
Érzem miként borul bíborvörösbe arcom .
Téma váltás .
-Mesélj nekem Eric és a te barátságáról ... - terelem a témát magabiztosan.
Vissza dől ...
Karórájára pillant .
-Ma nem ! - jelenti ki .
-Későre jár és kimerült vagy ...
-De én NEM ! - tiltakoznék de nem hagyja .
-Majd holnap ! -közli több "de-t"nem tűrve .
-A szobád már készen áll , Mónika mindent elintézett ! - közli és fel áll .
A vacsorát épp , hogy befejezve kigurít a konyhából az előszobába és onnan a szobában , az ő szobája mellettiben.
A szobában mindent bézs vagy barna színű .
-Remélem meg fele ! - gurít beljebb . 
-Igen , köszönöm ! - bólintok.
-A melletted lévőben ott leszek ha bármi baj lenne !   - fűzi össze ujjait .
-Ha pedig a mosakodással gondod lenne ... - néz gipszelt lábamra .
-Mónika rendelkezésedre áll mindenben . - Ismét el pirulok .
-Köszönöm .
-Hát akkor - csapja össze tenyereit .
-Jó éjszakát ! - simítja végig vállamon kezét . - majd eltűnik .
ooo

Felriadok álmomból , vagy még mindig álmodom ?
Minden sötét ...
Az ajtóm zárva onnan se jut be fény . 
Csak két férfi hangját hallom .
-Hagy nézek be hozzá ! - Eric  hang szívem megdobban .
-NEM! - suttog a másik hang , de a mondani valója ordít !
-Össze van törve . Azt se tudom , hogy fogom helyre hozni a lelkét , hagyd ! - kéri a másik hang rekedten .
-De Szeretem! Látnom kell ! - könyörög Eric .
-Most nem engedek , nem engedhetek !!!! "Meghaltál " Ha vége lesz ennek az egésznek , majd akkor . Vagy menny be hozzá és mond el neki ! Nem tehetjük ezt vele ! - a rekedtes hang szigorú.
-Jól van értem , nem megyek be hozzá ! Csak egyet kérek ! - adja fel Eric .
NEEEM ! sikítani szeretnék  "Ne tedd !"
-Ne hagyd , hogy le térjen az útjáról , neki céljai vannak , álmai és tervei , amit most elfelejt , de nem szabad végig kell csinálnia , még ha én már nem is vagyok vele .- sóhajt .
Könnyeim folyni kezdenek , érzem .
-És ott van a családja , azt se tudják mi van vele ! - hal el a hang álmomba merülök vagy éppen , mély álomba ...

6 megjegyzés:

  1. Nos még mindig nem értem XD de lehet hogy kénytelen vagyok bele törödni xDDD
    Calvint nagyon bírom...kedves tőle hogy segít Flórára és próbálja össze kaparni Fló-t
    De most már kíváncsi lennék mi ez az egész Eric-es dolog hogy most él-e vagy meghalt vagy szellem a jó isten tudja xDD Ne kínozz sokáig xDD nagyon várom a kövit :) puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia...
      Ezt nem mondhatod komolyan XD
      Jó hír hogy kedveled Calvint ez a cél :)))
      Ne legyél kíváncsi hamar megleszel !!!!!!:P DE rendben nem húzom már sokáig ígérem !!!
      A következő rész viszont csúszni fog :( Bocsika
      Puszillak Maria

      Törlés
  2. Jajj, felturbóztál! Sejtek én itt már valamit... remélem jó szálon vagyok!
    "Ha vége lesz ennek az egésznek..." Valami piszkos dolgok folynak a háttérben? :)
    Izgalmas! Várom a következőt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!!
      Látod ennek nagyon örülök !!! :)
      Én is remélem , hogy jó szállt kaptál el ;)
      Ha vége lesz ennek az egésznek ...:D Igen akkor megtudjuk mi történik addig titok ... Csakis találgatások ;)
      Sietek ígérem de most csúszni fogok :(
      Puszillak Maria

      Törlés
  3. Szia! Nagyon tetszik a történeted! :D Már nagyon várom, hogy ebből pontosan mi is fog kialakulni. Egyet szeretnék kérni, hogy a helyes írásra jobban figyelj oda, mert gyakran veszítem el a fonalat azért, mert folyton javítgatom magamban. Ha erre az egyre jobban odafigyelsz, akkor még élvezhetőbb lesz a történet. Mert amúgy nagyon jól írsz. (megjegyzem, ha úgy érzed, hogy nem tudsz rá oda figyelni eléggé, akkor fogadj egy bétát, aki ellenőrzi és javítja. Esetleg véleményez és ötletel. Csak jó tanácsnak szántam!) :D
    Pussza:
    Lizee76

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !
      Nagyon örülök , hogy tetszik amit írok ... Annak már kevésbé , hogy csak a hibáim miatt tudtam meg hogy olvasol :(
      De minden rosszba van valami jó :)
      Igen tudom , hogy lehetnek hibáim ... Csak már néha azért nem veszem észre őket mert későn fejezem be a begépelést és még ilyenkor hoznám is a frisset és még ellenőrzőm is ... és a kevés idő :( Minden összefolyik :((
      DE köszönöm , hogy írtál majd oda figyelek rájuk és alaposabb leszek / igyekszem !!!:D
      Puszillak Maria

      Törlés