2012. november 27., kedd

12 Kapitel

Sziasztok Drágáim !!! Meghoztam a friss fejezetet és bocsánatot kérek , hogy mostanában ennyit kell rám várni !!!! Sajnálom !!!
Ami a fejezetet illeti nem lett a legszuperebb .... :( DE van egy új szereplőnk ... aki fontos szerepet fog mostanában betölteni " ITT NÁLUNK " :) Kíváncsi vagyok a véleményetekre !!! Pár mondatban írhatnátok róla nekem ....
Kellemes olvasást!!!
 Puszi Maria

Eric fehér karóráját tartom kezemben ...
Ennyi maradt meg a holmijaiból és belőle .
Órája és az emlékei az elmémben .
Jobb kezemre helyezem , ahol ő hordta ...
Keserédes illatát érzem orromban , az emlékem peremén .
És ott megjelenek mélybarna csokoládégöbjei is .
Ahogyan rám néztek ...szomorúan , boldogan , szerelemmel , megértéssel , kedvesen , szenvedéllyel , haraggal , fájdalommal és az utolsó pillanataiban .
A szívem szakad meg !
Nem tudom felfogni , hogy többet nem lehetek vele , nem láthatom , nem érinthetem , pedig már több mint két hete NINCS !
Azóta egyfolytában aludni szeretnék , aludni , hogy őt láthassam , de azóta se álmodtam vele .
És az idő csak telik és megy TOVÁBB !
Nem is hiszem el , hogy képes folytatódnia  , tovább vonulni és engem is erre kényszeríteni , miközben nekem megállt a fájdalom miatt .
Mégis ma tovább kell lépnem ... legalábbis ki a kórház falai közül !
ooo
Egy férfi tépi ki a kórházi szobájának ajtaját  .
Magas , férfias barna hajú , szemű ... csak egyetlen pillanatra nézek felé .
-Ön kicsoda ? - érdeklődik a mellettem lévő nővérke .
-A maga melletti hölgy vőlegénye ! - Jelenti ki határozottan , mély rekedtes hangon .
-Hogy ki ? - lepődik meg az ápolónő , az én szemem kikerekedik de nem reagálok .
- A  VŐLEGÉNYE ! - ismétli enyhe éllel a hangjában .
-És haza szeretném vinni , lehetséges ez ? - kérdezi megemberelve magát .
-Megnézem mit tehetek .- bólint a nővérke , majd kisétál gyors tempóban a kórteremből.
Kérdőn tekintek fel az idegen férfira , miután bezáródik az ajtó  .
Ez a férfi azt állítsa , hogy a VŐLEGÉNYEM !!!
Lehetetlen , hacsak nem a két altató között történt valami ...
A férfi vonásai megváltoznak gyengéden néz bele szemei arcomba .
Megnyugtató !
Enyhül a folytonos fájdalmam mellkasomban  .
"Kicsit " kapok levegőt !
Nem tudom "KI Ő" , de mintha Ő ismerne engem ...
IGAZÁN
Fájdalmasan pislog felém , ajkába harap , egyáltalán nem magabiztos ! 
Eddig összeszorított öklei elernyednek , elindul felém ...
Hirtelen mozdulatokkal ölel magához ! 
Ohh!
Fúra leírhatatlan érzés .
Szorít magához .
Időbe telik , mire eljut a tudatomig , hogy ez jólesik , kellemes és már nem ülők ott úgy mint egy zsák szerencsétlen krumpli , akit ölelgetnek . 
Karjaim életre kelnek és körbe öleik az izmos hátú férfit ...majd ez az ölelés át vált szoros ölelkezésbe .
Két hete teljesen összetörve feküdtem és most először végre nem érzem , hogy egyedül lennék . 
Nem tudom " KI Ő " , meg is úgy vágyom , hogy öleljem , végre nem vagyok egy ekkora fájdalmas teherrel magam , egyedül .
Érdekes módon könnyek folynak le nedves arcomon , pedig azt hittem már elapadt a sok sírástól .
-Pszt ! - Szorít még szorosabban magához .
-Meghalt ! - török ki zokogásban .
-Tudom ! - Szorít még jobban magához .
-Annyira fáj ! - kapkodok levegő után , üresség tátong a mellkasomban .
-Pszt! Elhiszem ! Nekem is ... - nyom egy csókot a hajamba .
-Minden helyre fog jönni , elmúlik majd ! 
-Sose ! Hát nem érted MEGHALT ! Hogy jöhetne bármit is rendbe ? Hümm ... Hogy múlhatna el ha ő már nincs ? - jön rám a hisztéria .
De ő továbbra is karjaiban tart .
-Higgy nekem ! - mondja lassan , hangsúlyosan .
-Minden helyre fog jönni ! ESKÜSZÖM ! 
Egész testem remeg a zokogástól .
-Ki vagy TE ? - kérdezem szipogva.
fejem mellkasába rejtem , karjaimmal még szórósabban ölelem .
-Calvin ! - jelenti ki .
-A legjobb barátja és mától a " VŐLEGÉNYED " is . - törli le könnyedén arcomról könnyeimet .
-És MOST haza szeretnélek vinni ! - tekintete megnyugtató.
-Hova ? - kérdezem homlokomat ráncolva .
-Hol a haza , nekem olyan  nincs ! - jelentem ki .
-Nem akarok anyuékhoz menni ! - nézek a távolba .
-Nem is kell ! - küld halvány mosolyt felém  .
-A haza nálam van , én vigyáztok majd rád ! - tűr egy kosza tincset a fülem mögé . Megnyugvás önt el .
-Félórán belül készen lesz a záró jelentés !- lép be de már távozik is az ápolónő .
-Köszönjük ! -biccent Calvin.
Fel áll az ágyról és egy krémszínű ajándék zacskót vesz elő az ajtó mellől .
-Itt vannak ruhák , amiket felvehetsz ! - nyújtja át a zacskót .
-Kint várok , amíg felöltözöl .- szívja be ajkait , majd kitessékeli magát az ajtón . 
ooo
 " Calvin "ismételgetem  nevét miközben bele néztem az ajándék zacskóba .
Sötét kék farmer lapul benne és egy bézs színű kötőt felső pluszban   fehérnemű és ezek alatt egy dobozban egypár fehér sport cipő , aminek egyenlőre elég lenne csak az egyik párja , a másikra ott van a gipsz !!!
Elég nehezen szenvedem magamra a ruháimat .
Tejesen legyengültem .
Az is nehezemre esik , hogy fel vegyem a felsőm .
Közben pedig ezen a rejtélyes VŐLEGÉNYEN agyalok .
Ismerem kb. 10 perce... 
...mégis élet telibbnek érzem magamat , nem tudom , hogy csinálja ! A tátongó üresség nem múlt , nem azt mondom ...
De olyan , mintha könnyebb lenne vele együtt élni , felvenni a hátamra és menni , folyatni az életet , ami már sosem lesz ugyan az , sőt ennél jobb se ...
Nem várok csodát , csak éljem túl az életet , hiába tátong rajtam egy ekkora lyuk !
Ennek érdekében ... egy vadidegennel tartok , miközben tartanom kellene tőle .
De hisz minek , én már NEM veszíthetek ! 
ooo
-Jöhetsz ! - kiálltok ki neki .
Egy tolószékkel gurul be !
Szemeim elkerekednek . ÉN bele nem ülök !Tiltakozom magamban.
-Minek ez a tolószék ? - sápítozok
-Ez nem tolószék , nevezzük inkább  mozgássérült járgánynak  - kacsint rá . 
-A gipsz miatt , fekvő ... - magyarázza .
-DE NE...! - pislantgatok rá .
-Jó , jó ...Tudom , hogy romantikusabb lenne , ha a karjaimban vinnélek le a kocsimig ... DE ... Nem várhatod el , hogy a 10 emeleten keresztül cipeljelek !- somolyog rám .
Én is viszonozom mosolyát , és nagy erőfeszítés árán hagyom , hogy bele helyezzen , ahogyan ő nevezet mozgássérült járgányba .
Leguggol hozzám és a szemembe néz komolyan .
Olyan mintha ismerne .
-Készen állsz ? - kérdezi , mély levegőt veszek .
-Azt hiszem Igen ! - bólintok , biztatás képen rám mosolyog .
-Remek ! - gurít ki a szobából , ahol életem, két leghosszabb és legpokolibb heteit éltem meg .
ooo
-Meg is érkeztünk ! - állítja le VÉGRE a fekete Honda Hybridet .
Hatalmas trauma volt ismételten éjszaka autóban ülni , pont mint akkor ...
Könnyek gyűltek a szememben , miközben fellélegezek  .
Végre megálltunk.
 Ezt is túléltük .
 Pedig Cal lassan és biztonságosan vezetett oda figyelve Rám !
Calvin kiszáll az autóból és megkerülte azt .
Közben bele nézek a tükörbe ...
Egy szét hullott / szét esett ember" félét" láttok benne , aki farkasszemet néz velem . Hatalmas karikák szemei alatt , nyúzott arc , üres tekintett .
Én NEM akarok ilyen lenni ! Nem is leszek ! 
Felállok , nem számít mekkorát estem , feltápászkodom és meg erősödőm , nem leszek még egyszer ilyen állapotban ! Már soha többé nem lesz ilyen ember az életemben mint Ő volt ! 
Fogadom meg magamnak , miközben Calvin kinyitja nekem az autó ajtaját és vár a kerekes járgánynak keresztelt szörnyűséges szörnyűséggel!
-Gyere ! - Segít bele .
ooo
Döbbent arccal nézek körbe a földszinti aulában , mi ez ? - kérdezem magamtól .
Hatalmas és gyönyörű ... Mindennél szebb . Olyan mint ... mint ,, nem is találok rá szavakat , egybe viszont biztos vagyok ...
NEM ILLEK IDE !
Cal oda gurul velem a lifthez de már addig is legalább 8 an köszöntek neki mosolyogva , szertetett sugároznak felé és nekem is küldenek belőle egy keveset mosoly formájában .  
A liftbe szállva még találkozunk jól öltözőt emberekkel akik mosolyognak  és csak biccentenek fejükkel köszönés képen  .
ooo
-Tizenhatodik emelet ! Megérkeztünk ! - jelenti ki Cal és kigurul velem  a lakásba .
Mint egy Múzeum !
Tátott szájjal gurultam befelé .
Rengeteg festmény ! Bőrkanapé , miniszobrok , kandalló és érdekes módon mégsem hűvös hely .  
Calvin lerúgja a bejáratnál a cipőjét és tovább guggol velem a nappaliig , ott leveszi tengerészkék öltönyét .
ÖLTÖNY !
MÉGIS KI Ő ? hökkenek meg miközben leül a kanapéra elfáradva .
És én most nézem meg először igazán ...
Vörösesbarna szemek . Csokoládé színű haj , klasszikus férfi áll !
Lenyűgöző tekintet . Kedves ritka , egyedi  mosoly .
Hatalmas tenyér ... hosszúkás ujjak.
Farmernadrágot és és fehér inget visel , dögős , csöppnyi hanyag eleganciával rendelkezik .
Van benne valami , ahogyan rám néz , mintha ismerne .... 
Nézem , nagyon nézem , aztán zavaromban a kandalló mellé nézek , ahol megpillantom Eric Sötétkék bőröndjét !!!!!!!!!!  

4 megjegyzés:

  1. Ööö ez egyre jobb most már tényleg nem értek semmit o.O xDD lehet csak én vagyok ilyen hülye,..Persze vannak ötleteim de inkább nem írom le xD Megértem én se bírnám ki Eric nélkül XDDD Nagyon tetszett mint mindig :D és nagyon várom a kövit :) puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! :)
      Nem nem vagy hülye !!!! Örülök , hogy nem érted a dolgokat !!! XD
      Örülök , hogy tetszett megnyugtató !!!!!!!!!!!!! :))
      És a friss már fent van olvashatod !!! :))
      Puszilak Maria

      Törlés
  2. sziaaa!!bocsánat hogy ide már nagyon régóta nem írtam...de mindig olvasgattam őket:))nagyon tetszett ez a fejezet is...bár kicsit bennem is most már kavalkád van...most már nem tudom eldönteni hogy Eric végül is meghalt vagy nem....bár a múltkoriból arra fogadtam volna hogy nem halt meg de most már kezdek benne kételkedni...Flóra nagyon bátor hogy ilyen könnyedén elment Calvinnal de nem bánom mert eddig rendesnek tűnik:)de mért van ott Ercik bőröndje...?nagyon kíváncsi vagyok a kövire:D már várom :D pusszantás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!! :))
      Nagyon örülök , hogy ide is eljutottál XD
      Drága benned lehet a legkevésbé kavalkád ;)
      De amint mondtam SENKIT SEM ÖLÖK MEG !!! Legalábbis semmiképen sem a főhősömet <3 aki , anyaira a szívemhez nőt !!!
      Örülök , hogy Flórát bátor lánynak tartód , én is annak tartóm !!!
      Eric bőröndje ??? XD
      Hát ahhoz el kell olvasnod a következő fejezetet !!!!
      Puszikállak Maria

      Törlés