2012. december 22., szombat

15. Kapital

Sziasztok Drágáim !!! Meghoztam a következő fejezetet és ezzel a  fejezettel szeretnék Nagyon Boldog karácsonyt kívánni nektek !!! És megköszöni , hogy olvastok  és azt , hogy ma átléptük a 4,000 fős látogatást !!! :) 
Jaj és szeretném ha meglepnétek sok sok hozzászólássál 




-Menny már jól vagyok ! - lökdösöm ki Calvint a lakásból
-Jó jó , megyek már ! - mondj de azért még felém fordul .
Felvonnom kérdőn szemöldököm .
-Vigyázz magadra ! - nyom egy csókot homlokomra .
-Ígérem ! - mosolygok vissza rá bájosan .
Az előző heti látvány amivel vártam ... nem tett jót se neki se nekem .
Az üveg szilánkok pedig pláne nem !
Azóta se dolgozni nem ment de sehova se ... rám vigyázott , mint egy hímes tojásra , nehogy hülyeséget csináljak !
És nem hajlandó válaszolni mért fekete bőröndben van Eric cuccai   és , hogy hol van a kék pulóver !..
Végre kituszkolom az ajtón a világ összes fogadalmát meg teszem arról , hogy jó leszek csak mennyen már el !
" Hogy én mennyire hazudós vagyok !" Fut át agyamon miközben az ajtónak dőlök , amin Cal kisétált .
Mélyen bele szippantok a levegőbe .
Egyedüllét illatát érzem .
Móni sincs itthon .
Mennyi !
Döcögni kezdek Calvin dolgozó szobája felé , végre mankó nélkül .
Elégé nyomi látvány lehetek , szürke melegítő alsó - felsőben bicegve ...
...
A dolgozó szobához érve , kiszeretem volna nyitni az ajtót de be van zárva .
Ökölbe szorítom kezemet !
A düh és a kétségbe esés keveredik ...
Érzem , miként vörösödik el az arcom .
Ha Eric tényleg él ... és nem csak azt hiszem ...
akkor csak ez a szoba adhatja nekem megvilágosodást !
Ott kell lennie valaminek róla ...
Ki kell nyitnom !
"Rohanok " amennyire tudok bicegő lábammal . Calvin szobája felé ..
Ha mást nem ott kell lennie Pót kulcsnak  .
Villan az agyamba .
Ellenkező irányba indulok .
Pótkulcsok ...
A fali doboz !
Be megyek a konyhába onnan pedig egy szűk hűvös folyosó nyílik .
Ott a fali doboz !
Szinte ki tépem a doboz ajtaját .
Itt annyi féle kulcs van !!! sikítani szeretnék ..
Melyik lehet az ?
Bele szórom a melegítő felsőmbe az összeset ...
A szívem hangosan dobog .
Érzem , hogy túl messzire megyek .
De tudnom kell az igazat .
Vissza bicegek a dolgozó szobához .
Elkezdem próbálni a kulcsokat .
Az összeset de semelyik sem illik bele...
Az órára tekintek  ,fél tíz .
A francba...
kb. fél óra múlva vissza ér Móni .
Elborul az agyam .
A kurva életbe , mit szórakozol velem ?!
Vágok mérgesen az ajtóra , ölemből kihullnak a kulcsok .
A dühöm egyre csak nő , hallom az óra kattogását , megőrjít  .
Vissza " rohanok " a konyhába .
Gondolkozás nélkül kezdem kinyitogatni  szekrényeket és fiókokkal ( sehol semmi ...)
A kezem ügyébe kerül a kis bárd ...
Na nem !
A gondolataim el el kalandoznak ...
Ó a kurva életbe , dehogy nem !
Markolom meg a kis bárd nyelét .
Elindulok vissza a dolgozó szobájához .
Nem akarok rongálni nem az én lakásom .. de már csak 20 perc van hátra ha jól számítom .
Kb 3 lépésnyire lehetek a szoba ajtójához érve , behunyom a szemem , meg sem állva , l bele vágok az ajtó közepébe .
Meg áll az ajtóban !
Ó.!
döbbenten pislogok és próbálom kiszedni .
Talán ha nem az ajtó közepébe kellene vágni hanem a zár tája felé .
Nagy nehezen ki rántom a kis bárdot  , hatalmas lendülettel , majdnem a lábamba állítom ...
Ohhh...
Óvatosabbnak kellene lennem !
Ismét megmarkolom két kézzel , szemem nyitva hagyom ...
Érzem a dühömet könnyek szöknek szemembe , kezem remeg ...
Meg fulladok ...
Érzem, hogy fojtogat  .
Látom a rengeteg  vént  , Eric ingét , az elkeseredett fájdalomtól gyötört arcát .
Láttam , hogy meghalt !
Talán itt lenne az ideje ezt el is fogadni !
DE NEM!!!
Belsőm ordít !
Elborult elmével hasítok az ajtóba .
Egyszer Kétszer Háromszor ...
Aztán még egyszer és még egyszer ...
Minden haragomat és fájdalmamat bele fektettem !
Már nem kellene de továbbra is ütöm .
Betörtem az ajtót , a kis bárdot ott hagyom bele állítva , az arcomon csorog a könnyek ... 
Mint valami horror film főhőse lennék...
Az dolgozószobában állok ahogy akartam !
Fogalmam sincs innen , hogyan tovább mit keressek ...
Ez az Flóra túl jó vagy , veregetem hátba magamat .
Szétvertél egy irodát a semmiért !
És pont azét aki biztonságot nyújtott neked !
Hatalmas sóhaj hagyja el  szám..
Leülök Calvin szélébe .
Nincs több könnyem , elfogytak .
Szememet lehunyva ... mindig őt látom ... és a sok vért !
Mikor lesz ennek végre vége már ?
Fulladozom hiánya miatt !
Szerelem-e ez ?
Szertett-e ?
Mi ez ? miért ragaszkodom ennyire ?
kérdezem de mint mindig most sem kapok rá választ .
Újabb sóhaj hagyja el ajkamat .
Térdemmel kihúzom a fiókot ...
Ilyen rendet palinál még életemben nem láttam !
Eszméletlen !
Csak is a döbbenet miatt nyúlok a fiókba .
A vékony sárga mappák tetején egy fehér cetli .
"Öcsém " áll rajta és egy cím .
Aya írása ...
kiveszem a mappát helyéről ...
Értettlenkedve nyitom fel és kukkolok bele .
Képeket találok ...
Majdnem eldobom amikor meglátom ...
Ősszeszúrul a szívem !
Az Opel ... felborulva ...
A BALESET !
Fulladozom.
Zug a fejem !
Rengeteg kép !
Rólunk , arról a napról ...
Sok vér és mi ..
Ahogyan kiszednek mindet onnan , ahogyan felraknak hordágyra ...
a véres ing...
lyuk keletkezik a mellkasomon .
A földre vágom a mappát ... nem bírom tovább nézni .
A képek rendszerint szétszóródnak a padlón.
A bejárati ajtó nyílik .
-Megjöttem ! - kiáltja el magát Móni .
-Jaj ne !
Felkapom a cetlit a névvel és a " kirohanok " bicegő lábammal .
Móni döbbenten pislog rám a bejárati ajtó előtt , valószínűleg rémült arcom láttán .
Felkapom kabátom , kezéből kikapom a kocsi kulcsot és kirohanok az ajtón mielőtt még felfoghatná  mi történik és utánam tudna jönni .
Berohanok a liftbe kezemben szorongatom a cetlit remegek , dübörög a mellkasom ...
ooo
Már csak arra eszmélek , hogy a parkolóban állok a fekete autó előtt ...
Beszállok .
Elvileg még nem vezethetnék a lábam miatt ...
Mégis behelyezem a slussz kulcsot .
Hallom ahogyan a motor életre kell .
Újabb sóhaj ... lehunyom szemem  aztán a szörnyű látkép miatt gyorsan ki is nyitom .
Megremegek .
Hallom dübörgő szívverésemet .
Móni jelenik meg rohan a kocsihoz .
Ó bassza meg !
Gázt adok !
Még szinte hallom miként visítja nevemet és a "NE" szócskát ...
Örült módon vezetek ki a mélygarázsból !
Magamra sem ismerek .
Amióta el hozott Cal nem , hogy kocsiba de még csak az utcára se tettem ki a lábamat .
Most pedig úgy kanyarodok ki a főútra , mint egy örült , aki sosem tanul hibájából !
És ez így is van !
Fáj a lábam mégis tövig nyomom a gázt .
Össze vissza cikázok ...
Minden felől dudálnak és valószínűleg még anyut is szidják.
Időbe telik még lenyugszom és finomítok vezetési stílusomon ...
Kész csoda , hogy nem vettek még üldözőbe a rendőrök .
Lassítanom kell !
Rohadtul csúszik az út !
Mindenűt hó és minden feldíszítve...
Ó ne !
Döbbenten veszem tudomásul , hogy az idő mennyire gyorsan robog a fejem felet .
Hány hónapot csesztem el feleslegesen ...
Már December van !
Karácsony !
És a szüleim semmit sem tudnak rólam ! Örült módon parkolok le .
A telefonomért nyúlok .
Hatalmas sóhaj, tárcsázom...
Kicsöng , le akarom rakni de nem megy .
-Halló ! - szól bele kedvesen finom , lágy hangon anyu .
Le akarom rakni de akkor ...
-Flóra , szívem te vagy az ?!- remeg a hangja az én belsőm is megremeg .
-Igen anyu ! - suttogom .
-Nagyon hiányzol , jól vagy ? - elcsuklik a hangja, hatalmas gombócot érzek torkomban .
-Persze anyu , ne aggódj , te is ! - nyöszörgöm a gombóc miatt .
-Minden rendbe jön  , ne aggódj ! Mikor jössz haza ? - kérdezi .
-Nemsokára  anyu !
Felsóhajt , könnyek szöknek szemembe .
-Mennem kell anyu !
-Hát akkor Boldog karácsonyt kislányom ! - szipója.
Nem bírom el sírom magamat .
-Nektek is ! Nagyon szeretlek ! - bontok vonalat és lehajítom az ülésre telefonomat  .
Percekig ülök némaságba mire képes vagyok elindulni az autóval .
Jaj anyukám de szeretlek .
Melegség önti el lelkemet , kedves , finom lágy hangjára vissza emlékezve .
Az én anyukám !
...
Karácsony ízlelgetem a szócskát , miközben vezetés közben szorongatom a címmel ellátott fehér cetlit .
Eric arca jelenik meg előttem .
Karácsonykor ismertem meg ! Kris hozta fel őt ... Lekéste a repülőjét ...nem lett volna hová mennie ...!
Csak a piros sáljára emlékszem és a hatalmas mosolyára . Hangosan dobogót tőle szívem !
És az ölelése , amikor először ölelt ...
Ó Istenem , millió érzéssel és szerénységgel  ... Velem sosem volt nagyképű arrogáns !
Basszus !
Velem sosem !
Akár milyen nőcsábásznak hittem ... láttam még sem vettem észre a nyilvánvalót.
Engem sosem bántót saját akaratából !!!!!
...
Leparkolok ...
A cím ... egy hatalmas lakó épület ... portással !!!
Ide tuti nem engedünk be csak úgy !
Ó Basszus !
Főleg , hogy melegítőben vagyok .
Be kell jutnom !
Na jó most vagy soha ... lépek be az épület aulájába , egyenesen a recepcióshoz.
A recepciós arcán hatalmas a vigyora .
-Jó napot ! - tejesen bele pirulok , igénytelenek érzem magam egy ilyen helyen a melegítőben .
-A csomagért ? - kérdezi .
-Tessék , hogy mondja ? - döbbenek meg .
-108 . szobában lévő csomagért nem ön jött ? - vajon fel a szemöldökét arrogánsan .
-O dehogy is nem ! - rögtönkőz .
-Remek , korán jött ! - kacsint , egy kártyát nyom a kezembe .
-108-as - szól utánam , majd eltűnök a lifttel . Bassza meg ! Mibe keveredtem !?
Legalább  ment vagyok !
Előhalászom a fehér cetlit 5. emelet 122. szoba .
A fehér órára szorítom kezem .
Remegek.
Szédülök .
Liftezik a gyomrom .
Össze fogok esni !
Mi történik velem ... Félelem , izgalom mi ez ?
Nem akarok csalódni .
Szinte négykézláb kaszálódom ki a liftből !
A kártya és a cetlit kihullik kezemből .
A 122 szoba előtt állva oda támasztom fejem az ajtóhoz .
Eric mosolya jelenik meg előttem .
Ó szívem !
Zug a fejem !
Erőt kell vennem magamon , meg kell néznem mi van oda bent .!
Kifújom a levegőt !
Gyerünk szed össze magad !
Benyítok .
Mindenem remeg !
-Te vagy Cal ! Végre azt hittem nem is jössz ! - szívem majdnem megáll .
Ó a hangja , férfi hang , mély bársonyos ...
Létezik , hogy ..?
-Utalok bujkálni ! Karácsony van ! Muszáj őt látnom ! Csinálj valamit nem bírom tovább ....- a hangja dühös , könyörgő !
Megjelenik előttem háttal .
-Mindjárt kész vagyok . - mondja , földön a kék pulóver.
Piros cipőt és hosszú felsőt visel , fekete nadrággal és kabátot . Fején sapka , kezén fehér karóra hasonló mint ami az enyémen van .
Oldalra fordul . Szemüveg van rajta fekete  keretes !  
Az arca az arca...
-Mondja már valamit ! - méltatlankodik .
Minden vér kifut a testemből , elfogok ájulni .
Könnyek szöknek a szemembe .
-Eric ! - suttogom .
Hangomra döbbenten fordul meg .
Mélybarna kétségbe esett csokoládégöbjeibe ütközök , akik nem tudják , miként is reagáljanak .





6 megjegyzés:

  1. Á,imádtam,nagyon jo lett!Kíváncsi leszek h.Eric mit reagálmajd erre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!!
      Örülök , hogy elnyerte a tetszésedet a fejezet !! :)
      Már nem kell várnod kész is az új fejezet ...
      Puszillak Maria

      Törlés
  2. Szia! Ááááá végre :D Háhá :D
    Szegény flóra :( Mért csinálták ezt vele? Mért hagyták szegényt ennyire szenvedni? De most Saade nem menekülsz,muszáj lesz megmagyaráznod!!! Kíváncsi vagyok mit fog neki mondani...akármi is legyen ez nem ok arra,hogy hazudnak neki főleg ilyet....
    Mind1 nagyon nagyon imádtam,és nagyon várom a kövit :)
    Nagyon BOldog karácsonyt kívánok ! :)
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !
      Végre mi ??? !!! :)
      Sajnos a következő fejkezet nem arról fog szólni , hogy mi történt :) De remélem nem fogod báni !! ;)
      Puszillak és köszönöm neked is remélem jól telt !!! :))
      Maria

      Törlés
  3. Úristen! Úristen! Úristen!
    Tisztára felpörögtem itt a végére! Nem csak Flóra szenved, hanem én is. Hogy hagyhattad itt abba?? Jaj! :D Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi ez az egész!
    Kellemes karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj de jó ! Jaj de jó ! Jaj de jó ! :)
      Úgy örülök , hogy meghozta a hatását !!! És annak is , hogy , hogy átérzed a dolgokat !!! :)
      Sajnálom , hogy így hagytam ... de akkor egybe kellett volna írnom két fejezetet ;)
      Neked is kellemes ünnepeket és köszönöm !
      Maria

      Törlés