2012. november 4., vasárnap

10. Kapitel

Sziasztok kész a 10 fejezet !!! ÉN szerintem igen hosszúra  sikeredet !!! :) DE ami  a legfontosabb , hogy ez lett a kedvenc fejezettem eddig ... !

Miss Unknown 

-Itt hagylak titeket egy időre , van egy kis elintéznivalóm  - áll fel Eric és egy csókot nyomva az arcomra , távozik ...
 Itt hagy egy számomra még idegen nővel és még csak azt se tudom mi olyan sürgős elintézni valója van .
-Jaj és Aya ! - jelenik meg futólag a nappali bejáratánál .
-Igen ? - csilingelő Aya kérdő hangja .
-Segítenél Flórának a készülődésben , tudod estére... - néz kérdőn hatalmas csokoládégömbjeivel .
-Természetesen ! - mosolyodik rám Aya .
-De mindenben ! - néz komolyan Eric Aya szemébe és igyekszik kiemelni a " mindenben " szócskát .
 Aya bólint , ő pedig távozik .
-Mi is lesz este és mire kell felkészülnöm ? - kérdezem homlokomat ráncolva , Aya felé fordulva .
Aki rám néz , majd behunyja szemét , beszívja a levegőt és bent is tartja azt ... Nem engedi ki egy  jó ideig .
Majd egyszer csak ...
Zöld szemei kinyílnak , rám pillantanak , elhasznált levegő sem feszíti már tüdejét .
-Sok mindenre ! - jelenti ki és közben úgy néz rám , mintha a részvétét nyilvánítana mindenben ami történni fog . 
Kiszárad a torkom , melegem lesz és sikítani szeretnék a kétségbeesés és a tudatlanság miatt . 
Előnt a félelem ... kezem remegni kezd , amit Aya is észre vesz , két térdem közé szorítom tenyereimet , hogy ne remegjenek ! 
-Sok minden fog ma még történni , amire fel kell készíteni és sok mindenről kellene beszélnünk ! - simogatja meg vállam kedvesen megnyugtatóan .
Csupa lélek , csupa szív a lány , de ...rettegek és már azt se tudom igazán kedvelem - e őt .
-Akkor úgy érzem jobb lenne minél előbb túl esni ezen az egész nem is tudom min ! - ajánlóm fel , de inkább hangzik követelésnek mint felajánlásnak .
-Legyen ! - néz végig rajtam , majd elmosolyodik .
-Én viszont uzsonnázom és te is velem tartasz ! - mutat felém , ellenkezést nem elfogadva .
-Az uzsonna ! - jelenik meg az ajtóban az ápolónő egy hatalmas tálcával a kezében , amit az asztalra helyez ,a rajta lévő két bögrét amiben tej volt a kezünkbe helyezi ... majd távozik .
-Gyere egyél ! - nyúl a tálcáért és el vesz a tálkáról egy csokoládés kekszet , amit én is követek , tekintette őrjítő és befolyásoló !
Egy pillanatra az óvodában érzem magam .
Anyu akkoriban készített nekem " uzsonnát " és akkoriban ettem mindig kerek csoki darabos csokis kekszeket ! 
Hasonlít rám Aya .
Bele kóstolok az omlós kekszecskébe...
Mennyei ! 
Igen .. olyan , mint  régen !
Azután nem ettem ilyet , miután anyu vigaszdíjként dupla adag sütit tett elém uzsonnára , először  ferde szemmel néztem rá "Ez mi ? Nekem adja a bátyámét is ? " Aztán rá jöttem , hogy nem ...
Már a süti adagom felénél járhattam , anyu közben mindvégig szomorú , keserű , tanácstalan képpel nézet rám , amikor végre  elhatározta magát , mély lebegőt vett és elmondta , hogy apu Svédországba megy dolgozni és csak négy hetente egyszer jöhet majd haza egy egy hétvégére . 
Minden össze tört bennem !!!
A legnagyobb hideg zuhanyt kaptam akkor a nyakamba .
Na azóta nem ettem csoki darabos omlós csokis kekszet .
Erre most ismételten bele kóstoltam és úgy érzem ismételten jön a fekete leves .
Bele kortyolok a tejbe , majd vissza a valóságba ... Ayára nézek , hogy kezdjen bele a mondanivalójába .
-Nem szoktam ilyenekkel elrontani az uzsonnámat és ezt a csodálatos kekszet ! - jelenti ki miközben ismételten bele kóstol a kekszbe .
-Én viszont nem szoktam húzni a dolgokat ! - közlőm sürgetően .
-Hát jó ! - nyel nagyot és a süteményes tálért nyúl .
-Közben egyél ! - dugja az orrom elé a csokis sütit .
Elhúzom az orrom , aztán mégis veszek belőle .
-Szóval ? - vonom fel szemöldököm kérdőn , kissé már akaratosan .
Aya döbbenten pislog majd komolyan bele kezd  
-Eric születésnapja most volt a lerobbanás napján .... 
-Igen ezt tudom ! - bólogatok , gyomrom egyre jobban görcsbe rándul .
-Eric aznap elakart vinni vacsorázni téged , azért is jött ide .- folytatja .
-Ő akart engem ? - szemeim elkerekednek . Nem értem és nem is tudom hova akar kilyukadni .
-Igen ő akart ! - néz rám komolyan .
-Fontos vagy a számára nem is értem mért nem tudod felfogni ! Attól , hogy nem mondja ...- mély levegőt vesz .
-Ő nem igazán az a fajta aki beszélne erről , de mindent megtesz azért , hogy éreztesse . -Aya még mindig engem néz és próbálja kikövetkeztetni fel-e tudom fogni azt , amit mond nekem ...
És meg kell , hogy mondjam nehezemre esik felfogni , amit mond . De próbálom !
 Tényleg! 
-Pontosan ezért visz el ma este vacsorázni és bepótoljátok azt , ami elmaradt ! - döbbenten kapom Aya felé a fejem "mi is maradt el ?"
 Hatalmasat sóhajt az  arcomra tekintve .
-Ma meg fogsz ismerni valakit . Pontosan ezért ! Ericnek ez a személy nagyon fontos ! - hatalmas hangsúlyt fektet a " fontos " szócskára .
"Ki az a személy?" az arcomon megjelenik a rémület .
-Ezt a nőt nagyon szereti a testvérem ! Ezért is fontos számára , hogy megismerd . Nem akar TITKOLÓZNI!
-TITKOLÓZNI? - szinte sikítom.
-Ezt nem értem ! Ki ez a nőszemély ? Mért kell megismernem és mért ilyen FONTOS  Ericnek ? -Aya döbbenten pislog , mintha letámadtam volna és talán le is támadtam a kérdéseimmel.
-Azért , hogy megértsd mennyire fontos vagy számára , hogy már nem az az egy éjszakás kaland vagy neki ! 
-Te most gyötörni akarsz ? - szinte kikelek magamból .
Zöld szemei kikerekedten pislognak továbbra is rám .  
"Mért kell nekem találkozni bármi féle nőszemélyél is , aki fontos számára ? Mért GYÖTÖR  ? Tudja , hogy fontos nekem ő , nem akarok nővel , semmi féle nővel találkozni !"
-Nem nem dehogy akarlak gyötörni ! - teszi kezét a karomra.
-Csak szeretnélek felkészíteni a vacsorára . Nem akarlak gyötörni ! - néz mélyen a szemembe . 
-Ez a nőszemély fontos Ericnek és sokat fog vele foglalkozni és én nem akarom , hogy váratlanul érjen , amikor látod , miként foglakozik vele , ahogyan rá néz , ahogyan beszélni fog hozzá ... érted? - kérdezi de nem nézek Ayára . Ezek a szavak mellbe vágtak érzem a könnyeket a  szemeimben de nem válok meg tőlük .
 Azt nem ! 
-Ne értsd félre Eric téged szeret ...- mentegetőzik talán nyugtatni próbál.
-Hogy néz ki ? - bököm ki , ami a legjobban érdekkel .
-Ki ? - néz rám kérdőn.
-Az a nőszemély ! 
-Ohh . - vesz mély levegőt , először mintha kicsit gondba lenne , hogy is írja le .
-Magas ! - néz rajtam végig , mintha össze hasonlítana azzal a nőszemélyél.
-Csinos , szexi ! - fokozza .
-Ízlésesen öltözködik ! Barna hajú , barna  szemű ... csendes  , nyugodt - a kezemre néz , ami kivételesen nem vadító színekben pompázik . 
-Igényes a kezeire ! - teszi hozzá .
-Értem ! - állok fel .
-Eric mikorra jön ? - kérdezem , még jobban össze zavarva Ayat .
-Hétre jön . Ő már készen lesz ! - az órámra nézek négy óra lesz .
-Remek , elmennék készülődni .
-Természetesen , Eric szobája az emeleten a folyosó végén található ! - mosolyodik el kedvesen .
- Köszönöm . 

ooo

A forró zuhany magamhoz téri . Bár ez igen nehezemre esett . Eric életében van egy nőszemély aki nem én vagyok ! 
Akit mellesleg meg is kell ismernem ! Nem fogok versenyezni , nem fogok siránkozni , ha nem úgy jönnek össze a dolgok ... egyszerűen se szó se beszéd ott hagyom őket .
"Igen ez lesz !" fogadkozom magamnak .
Miközben megtöltőközöm és magamra veszem a sötétkék farmernadrágomat , bele bújok a lakkozott barna színű magas sarkú cipőmbe , magamra veszem a fehér hosszított felsőm és az aranybarna színű blézeremet  , majd ezek után bal kezemre ügyeskedem az órámat és ugyan erre a kezemre a karkötőmet is fel helyezem .
Még egy utolsó pillantás a tükörben ... hajam egyenes , mintha a fodrásztól jöttem volna ki , körmöm tűzpiros .
Az ősz hatás jó  !
Bejárati ajtó csappodását  halom , Eric megjött , értem .!!
Lebattyogok ...
" Haló.. haló... haló....?! Elvileg nem úgy kellene lennie , hogy amikor ő megpillant engem , bent ragad a tüdejében  a levegő a döbbenettől? És ha igen , akkor most mért történik fordítva  ? MÉRT ? "
Elfelejtek levegőt venni , amikor leérkezem a lépcső aljára és megpillantom őt .
Fodrásznál járt ! Tejesen más lett hajának fazonja.
Ajkai annyira mosolyognak , de annyira , hogy a pillangóim csiklandozni kezdenek  .
Csokoládégömbjei is másként néznek rám , valami féle varázslat , izgalmat látok szemében . Egy pillanatra arról is megfeledkezem , hogy nem csak kettesben megyünk vacsorázni .
És annyira elegáns !
De annyira , abban a fekete zakóban és az a fekete ing ... A fekete nadrág és a fehér puma cipője .
Annyira de annyira ....
Szeretem !
-Gyönyörű vagy ! - lép elém , hangja mélyebb és lágyabb mint eddig valaha .
Köszönés képen kedvesen elmosolyodom és puha csókot nyomok ajkaira .
Annyiszor csináltam mér ezt de ez most más volt , mert most nem éreztem keserédesnek az illatát ! 
Hanem drága parfüm és férfi test kellemes illat keverékét éreztem!
Ő már indulna de én vissza húzom még egy pillanatra és magamhoz ölelem , először nem érti de viszonozza, majd elindulunk a "kellemetlen háborúba !"   

ooo

-Egész úton nem szóltál egy szót sem , baj van ? - kérdezi miközben megállunk az éterem előtt .
Ránézek , a külseje mosolyt csal az arcomra .
-Dehogy ! - ingatom fejem .
-Akkor jó ! - nyom egy csókot az arcomra , majd ki száll az autóból . Én is kinyitnám az ajtót ...
-Nem , nem ! - előz meg huncut mosollyal az arcán 
-Ez így szokás ! - segít ki az autóból .
-Nagyon köszönöm ! - mosolyodom el és ő ismételten csókot nyom az arcomra .
Bevezet az éterembe ... csendes szép ... olyan tejesen... "Mi " félingű a hely .
Szembe ülünk egymással , csupán csak két teríték van !
-Annyira szép vagy ! - jegyzi meg , miközben hosszasan tanulmányoz . 
A helyzet és minden olyan mintha ... most fel nőttünk volna ! 
-Csak ketten leszünk ? -érdeklődöm .
-Ennyire rossz társaság lennék ? - döbbent grimaszt vág .
-Hányan lennénk ? Veled jöttem vacsorázni nem ? Vagy hoztunk mást is ? - kérdezi gyanakodva , miközben a pincér jön és kitölti a vörösbort nekünk , a pincért távozása után Eric a kezem után nyúl és megsimogatja  .
Érkezik az étel ...
Nem igazán szolunk egymáshoz az étkezés alatt ...de Eric le se veszi rólam a szemét , egész idő alatt , ami igen csak megnehezíti a dolgomat étkezés közben . Így alig birok enni és az Ismeretlen nem jön " Miről beszélt akkor Aya ?
A bort kóstolgatva SMS-em érkezik .
" Na már rá jöttél ki az a nőszemély , ahogyan te őt hívod ? Mondd , hogy észre vetted mennyit jelentesz Ericnek !
Te nőszemély !"
                   AYA

ooo

Az SMS könnyeket csal a szemembe , Eric először megrémül , nem érti mi bajom.
-Mi a baj ? - kérdezi kétségbeesetten.
-Semmi ! - rázom határozattan fejem .
Aztán nem érdekel , hogy éteremben vagyunk vagy , hogy ki látja de még az sem , hogy nem illik...! 
Magamhoz húzom és megcsókolom .
-Nagyon Szeretlek ! - suttogom .
-Én is ! - törli le a könnyeim , miközben tényleg megértem , hogy szaval kimondása nélkül is szeret ... <3
  Tényleg felnőttünk !!!

Most igazán szeretnék bármilyen formában visszajelzéseket !!!
Maria 

4 megjegyzés:

  1. Először is utálom ezt a képet!!!Ahányszor megláttom idgebaj kerülget.De ebbe az esetbe elfogadom!!Aya még engem is át vert.Azt hittem Molly-t visszi oda :O De utána már kezdtem rá jönni :D Nagyon édes volt Eric :$ Ésssssss a vége áááá meghaltam imádom őket. :) kívácsian várom a kövit! pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!!!
      Hát először is nem " féltékeny vagy " ???? XD
      Örülök , hogy Aya téged is félre vezettet ez volt a célom , és sikerült is !!! :)
      A következőről pedig még nem tudok nyilatkozni !!!
      De igyekszem majd !!
      Puszillak Maria

      Törlés
  2. Imádtam! :)
    Őszintén, addig a pillanatig, amíg Aya el nem kezdte sorolnia a "nőszemély" kinézetére jellemző dolgokat, azt hittem Ericnek van egy lánya... Komolyan! Egy pillanatra sem jutott eszembe Molly vagy egy másik nő a "magas, csinos, szexi" melléknevekig! :D

    A vége nagyon édes lett! Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia bb !!!! :)
      Nagyon , nagyon örülök !!!!!!!
      Bár elég húzós lett volna ha apa lenne !!!! :P És Örülök annak is h nem a Molly jutott eszedbe először !!! :)
      Folytatással pedig még nem nyilatkozom !!
      Puszillak !!!! Maria

      Törlés