2012. szeptember 29., szombat

8.Kapitel

Sziasztok !!!
Meghoztam a következő fejezetet !!! És cserébe 3 komit szeretnék ......
A következő fejezetet nem tudom mikor tudom elkészíteni ... sűrű lesz a hetem de mindenképpen szeretném a jövőhetén hozni  ......
Csak komikat szeretnék !!!!

ÉS Ö OTT ÁLLT !
Ott állt !... fekete nadrágjában , fehér felsőjében ....kikenve - kifenve !
Nem úgy tűnt mintha az előbb még dobolt volna .
Arcán rossz fiús , bátortalan mosoly , csokoládé gömbjeit most valamiért szebbnek látom , mint valaha .
Alig két méterre áll tőlem , az út másik oldalán .
Szemeim könnyeblábadnak , most annyira másként néz rám . 
Keserédes .... innen érzem illatát .
Ölelni karom !
Elindulok felé , nem nézek más felé ... csakis csokoládé gömbjeibe ...
Lelépek a járdáról ...!
Szemei elsötétednek ... rémületet látok benne ... valamit mond nem halom . 
Valaki hátulról megránt ...
Nem értem .
Akkorát ránt rajtam , hogy olyan mintha vissza felé zuhannék .
Hatalmas fékcsikorgás .
A szállodára nyíló kis utcában , eszméletlen kilométer sebességgel száguld el egy autó . Akkora sebességgel , hogy még a színét sem tudtam megjegyzi .
Elszáguldott előttem és ha nem ránt valaki vissza , a tömegből akkor ... visz magával .
És ennyi volt ! Most Eric szalad át az útesten .
-Te nem vagy normális , tudsz róla ? - Kérdezi , miközben magához ölel , hangja rémült !
És ÖLEL !!!!
Keserédes ! 
Karjaimat átfonom nyaka körül .
Ó Istenem de rég éreztem már őt ! 
Szorítom , mintha az életem múlna rajta ... annyira szeretem ! 
Bizsereg belül a lelkem ... talán ez az öröm ?
Hideg van mégis érzem teste kellemes melegét , selymes .
Érzem ujjaimat magamon .
Belsőm valami olyasmit súg : MEGJÖTTEM  , pedig csaj ő jött hozzám ! 
Érzem ahogyan eltávolodik tőlem .
Nem akarom de engednem kell.
Ujjbegyeit most már hidegnek érzem , arcomra tévednek , felemeli arcom , hogy rá nézek de véletlenül se mézek gömbjeibe ... Nem mert nem MEREK ! 
Csakis test színű ajkát figyelem , hatalmasat sóhajt.
Elenged , pont úgy mintha valamit feladna .
aztán meggondolja magát .
Vissza von magához .
Tűzforró ajkai az enyémet súrolják.
Nem kapok levegőt !
Kellemes és váratlan ... szívem a fejemnél lüktet , hasamban a pillangókkal , csiklandoznak , vérem gyorsabban " szalad " testemben.
Az egész lényemet megőrjíti az ártatlan csókja , ami egyre mohóba kezd válni , egyre jobban présel testéhez tejes erejével , karjai tejesen átöletik testem ... ha akarna össze is ropathatna.
És a keserédes illat ! 
Ennyit nem bír ki a szívem !!!
Lassan nagyon lassan vált el ajkaimtól !
De nem engedte el .... , homlokunk össze ért !
Levegő után kapkodok  .
Ő bezzeg tejesen jól volt .  Önelégülten vigyorgót.
Ez nem igazság ...
Nem is tudom ilyenkor mit kellene éreznem ....
Csalódottság  ?! , amiért  ő nincs ki annyira ettől a csóktól mint én ?!
Még mindig lihegve fonom át karjaim nyaka körül .
Döbbent ...
Nyaka tűzforró , ahogy meztelen bőre érinti ujjbegyeim ...
érzem ...
Egyre szaporábban veszi a levegőt , titkolja de ő is érzi !
Szeretem !
Már annyiszor éreztem ezt ! 
De azok ehhez az érzéshez képest csak hamis fellángolások voltak !
Most érzem igazán , hogy szeretem !
Igen igazán szertem! 
És ezt csak akkor veszem igazán észre , amikor magunk köré nézek .
A kis utcában rengeteg a járó kellő ... már rég nem azok vannak körülütünk , mint az előbb ... már Márk sincs itt ! A járó kellők csak úgy elsuhannak mellettünk , senki sem emlékszik az őrülten száguldó autóra .
Az idő rohamosan szalad ! És néha elfelejtjük ki  élni az életet ....
Annyiszor kértem tőle , hogy szeresen ! Most viszont azt akarom látni gömbjeiben , hogy ő kér engem ...
...akkor bizonyára szeret !
Nézem selymesen tiszta arcát ,, rossz fiús mosolyát , csokoládégömbjeit ....
Olyan srác aki minden lányt megkaphat , szemezgethet , válogathat kedvére ... nem muszáj megmaradnia egy lány mellett sem , nincs szűksége a szerelemre és nem kell romantikust játszania , hogy bárki a lábai előtt heverjen ...!
Ilyenkor magamra nézek .... vannak szebbek nálam , türelmesebbek , vannak akik jobban megfelelnek az elvárásnak ...
És én mégis merem kérni ebben az elcseszet világban , hogy szeresen !
Körbe nézek ... újabb tömeg halad el mellettünk.
Rohan az idő .
Ismét rá nézek .
Nem tudom elhinni , hogy volt már az enyém és lehet is !
Elnevetem magam ... Isten tudja mikor nevetem már igazán szívből , boldogságból őszintén.
Hirtelenségből .
Két kezem közé veszem arcát és még mindig forró ajakira nyomok egy csókot .
-Hogy kerülsz ide ? - kérdezem tőle , melegséggel hangomban   .
Vállat von .
-Veled akartam lenni ! - kapja el a tarkóm , magához von .
Nem csókol meg csak súrolja ajkai ajkaimat .
-Döntöttél ? - vonom fel szemöldököm .
Tudom , hogy nem kellene elrontanom ... de tudnom kell !
Szerethetem -e ?  
Csokoládégömbjei szemeimbe süllyednek.
Komolyak !
-Szeretném ha ez működne köztünk de nem tehetek ígéreteket , nem adhatok semmit ! - hangja mély bársonyos , kínzó .
Egész testem megfeszül , mintha mellbe vágtak volna .
Érzem ahogyan testem feszültség szalad át .
Két kezemmel erősen a fejéhez kapok , tenyereim között arca .  Úgy érzem szét tudnám roppantani mint a diót , fájdalmamban .
-Szeretsz vagy sem ? - kérdezem durván .
Érzem próbálja lehámozni görcsösen szorított ujjaimat arcáról .
-Ne a kezemmel foglakoz , válaszolj ! - rázom meg enyhén .-Válaszolj - hangom kezd elhalványodni  - Szeretsz vagy ha most nem is , valaha fogsz ?
Hosszú kínzó csönd !
Nem válaszol .
Elengedem , "lemondok róla
-Mért kell kimondanom ? - kapja el karom és magához húz . Egyik kezével végig simítja arcom . - Mért ? - kérdezi , mély bársonyos hangján - Itt vagyok , szerinted ez mit jelent ? Nem fogom kimondani , de a szavak nem is számítanak. - hatalmasat sóhajt - Veled akarok lenni ! Ez is ezt igazolja ... Nekem ez nagyon nehéz de veled akarok lenni ! - simítja ismét végig arcom - Gyere velem kérlek ! 
Nagy szemekkel    pislogok rá , felém nyújtja a kezét .... 
Habozom ...
Csak egy a baj ... ÉN TÉNYLEG SZERETTEM !!!
 Elfogadom a kezét .... vigyen !
VELE MEGYEK ! 


oooo

Nem vagyok benne biztos , hogy jól döntöttem .
Tejes veszélynek vagyok kitéve !
Eric megörült , félnem kellene !?
Egy 10-es skálán az őrület szintje 9 és feles !!
Sosem láttam ilyennek !
És ettől a látványtól a szívemben melegség árad szét !
Boldog vagyok mert őt is annak láthatom .
Amióta autóba ültünk csak nevet .... a rádióban elhangzó  összes  számot elénekelte mély bársonyos hangján .
Kezem csak nagyon ritkán engedte el ...
Aztán ...
Nem tudom hova készült vinni de az autó lerobbant !
Itt ragadtunk valami istenverte helyen .
Az erdő szélén ....
Eric össze vissza telefonálgatott , kínjában már nevetett !
De semmi !
Éjjel fél tizenegy  .... csak holnap reggel történhet a megmentés !
Addig pedig magunk vagyunk egy fekete Opelben a csomagtartóban 3 liter vízzel és a hátsó ülésen egy pokróccal.
Hideg van , nagyon hideg ez itt Svédország ! 
Unom a fogyáskadást , amíg .....
....Eric elmegy az erdőbe elvégezni szükségleteit .....
én bemászok a hátsó ülésre , körbe bugyolálva magam a pokróccal.
A didergés enyhül egy leheletnyit ! Eric pedig nem jön melegíteni   , legalább 20 perce elment .!
Kezdek aggódni !
Kimászok , hogy megkeressem ...
Egy pillanatra az autóból kimászva megtorpanok , csak az autó fénye miatt láttok bármit is , minden sötét és néma , ijesztő !
De aggódom , mély levegőt veszek és bemerészkedek az erdőbe Ericet megkeresni !!!
...

4 megjegyzés:

  1. Hmm...tudod mit nem teljesen elégítette ki a szükségleteimet mivel olyan kevés volt a párbeszéd..végülis elég rég találkoztak és csak ennyi? bár azért izgatja a fantáziámat mi lehetett Eric-el csak fel nem falta egy macika? XD na jó isten ments h ilyen legyen ..xd kíváncsi vagyok mi lesz és h mi lesz a kocsiba...na jó abba hagyom a perverz fantáziálásomat xD várom a kövit és ígérem nem zaklatlak ANNYISZOR xD sok puszii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!!! Remélem a mostani fejezet ki elégíti az igényedet van benne elég párbeszéd :D !!!! És Nyugodtan zaklathatsz , mint eddig is mondtam mert így legalább érzem hogy írnom kénen már !!!!
      Puszillak Maria

      Törlés
  2. Szia!

    Én nem jutok szóhoz. Szerintem nagyon jó lett a fejezet nekem nagyon tetszett. Uhh és olyan édesek együtt..:$ na meg hová tűnhetett Eric remélem nem lesz semmi gond :):/ Puszi és remélem mihamarabb hozod az újrészt:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!!
      Siettem nem rajtam múlt a fejezet hozása :S !!!
      De neked nagyon örülök és annak hogy írtál !!!!!
      Remélem máskor is látlak itt !!! :D
      Puszillak Maria

      Törlés