2012. szeptember 23., vasárnap

7. kapitel

Sziasztok !!!!!!!!!!! Meghoztam a frisset nagy nehezen !!!! Igyekeztem !!!!
Viszont van egy  rossz hírem ... nem igazán kapok vissza jelzést semmilyen  téren , ami igazán nagyon elkeserít ....!:( Nem tudom , hogy egyáltalán jó e amit írok vagy hagyjam a fenébe !!!!! Dóriin kívül senki nem jelentkezik .... egyáltalán van e rá igény , hogy én ezt folytassam ???! 
Meg,mondom őszintén én már nem igazán tudom :(  Megértem azt is h most iskola van , nekem is az van !... de egyszer egyszer ....?!

-Mért ezt eszed ? Ezt otthon is eheted ! - mutatott undorodva Márk a Svéd mandula tortára .
-Mert ennél finomabb nincs ! - tűnik el számban a villa a mandula torta falattal együtt . - NINCS ! - ismételgetem , miközben megízlelgetem  az édes finomságot . Arcomon  hatalmas vigyor terült el  .
A hatás kedvéért krém barna szemeim is lehunyom   ....
Hosszú csend ... az édesség ízlelése kiélvezéséért .
Mikor ismét kinyitom szemem . ... Márk szürkéskék szempárjával találom szemben magam , aki elmélkedve néz vissza rám....
Mintha látna benne valamit .
Zavarba jövök ...
,amit Márk is észre vesz ... sőt élvezi is ... Gonoszul , nagyképű mosoly jelenik meg kölyök képű , tiszta arcán .
Nem szólunk egymáshoz , én már kerülöm  tekintetét is...
Elkezd forrni a levegő ... más lesz !
A telefonom ment meg !!!
Egy üzenet !
            Mi jót csinálsz ? / E
Döbbenten meredek a képernyőre ... Már egy hete semmi hírem sincs róla . Pontosan mióta Stockholmban vagyok .
Sokat gondolkoztam vajon , hogy dönt ... mi lesz velünk és ez az üzenet mindent csak össze zavar ..!
Úgy írt mintha semmi se lett volna , mintha minden rendben lenne .
-Mi az ?, - kérdezi Márk megérintve kézfejemet .... aggódva tanulmányozza arcom .
-Mi lenne ? - húzom el finom érintésű ujjai alól kezem .
-Semmi csak lesápadtál ... - dől vissza a székben zavartan , az ég felé fordítva arcát . - Szóval ki i volt az ? - kérdezi már nem éppen magabiztosan .
-Eric .- válaszolom félváról , miközben elkezdek pötyögni telefonommal  és egy falat tortát eszek.
               Cukrászda kertjében ülök , svéd mandulatortát eszek ! És te ?/F
elküldöm a választ.
   Hatalmas mosollyal az arcomon dőlök hátra , kerti székemben .
-Ki is ez az Eric ? - kortyol kávéjába "modellem "
kérdőn vonom fel szemöldököm. Mit is érdekli ?
-Csak mert nagyon elmosolyodtál .... - mentegetőzik ismét a habos kávéba kortyolva .-  Miki azt mondta kapcsolat félében vagy de rezegős a talaj ....
Miki elárult ?
Kérdőn nézek még mindig Márkra ...hatalmasat nyel ...
Megússza!..
Újabb üzenet az az kép üzenet.
          Alig egy percig még ezt ! /E
és egy kép hozzá csatolva  piros kék kockás inget visel ami alatt sötét kék felső , fején fekete satyak , kezében ütök .... feje oldalra billentve , arcán látszik az élvezet .... dobol ... az az tanul !...
Újabb mosoly terül el az arcomon .
Annyira akarom most ! Csak , hogy ölelhessem  .
-Látod most is ! - mutat rám Márk szemtelen vigyorával .
Nem foglalkozom vele ...
               Nem is tudtam , hogy dobolsz !?../F
küldöm vissza neki az üzenetet .
-Valamit tud az a srác ! - sóhajtót lehangoltan Márk miközben kifizeti a számlát .
Döbbenten méregettem , mintha csalódót lenne ...A hét folyamán sőt eddig soha nem láttam ilyenek .
Bele sajdult a mellkasom amiért ilyenek látom ... Nagyon megszeretem ....
A cukrászdából kisétálva bele karolok , halvány mosoly jelenik meg arcán ...
Ő annyira más .... benne minden meg van , ami Ericből hiányzik .
Jó dolga lesz annak a nőnek akibe Márk bele szeret !
Talán egy kicsit irigyelni is fogom ...
Gondolataimat egy újabb üzenet zavarja meg .
Márk dühösen fúja ki a levegőt .
               Mostantól csak ! Na és milyen Svédország ? Tudnál ott állni ? / E
Eric kérdései meglepnek . sosem érdeklődik ilyen szinten utánam ...
Megtorpanva nézem a kijelzőt .
Márk rángatni kezd , hogy menyek . Csak az autóban van rá módom arra , hogy vissza írjak neki .
              Igen tudnék , Svédország szuper hely ! /F
Elküldőm és már el is tüntettem a telefonom kabátzsebembe .
Valami féle öröm és melegség tör rám .
Arcomon hatalmas mosoly jelenik meg , letörölhetetlen....
Nézek ki a szélvédőn de ne látom az  utat , minden eltűnik csak én vagyok a gondolataimmal és az érzéseimmel , mindaddig amíg Márk meg nem érinti karomat .
Megremegek .
Értetlenül pislogók rá .
-Te nem is figyelsz rám ! - észleli , fejét csóválja és vissza fordul a volán felé .
-Ne haragudj ! - nézek rá bűnbánó arckifejezéssel . - Mond , most már figyelni fogok  ! - kérem .
Ajkait nyitásra készíti , hogy elkezdje ismételten azt amit előbb már elmondót és én nem figyeltem .
Ez a nap nem Márké !
Ajkai mozdulnak de hang nem jön ki rajta  , telefonom ismét csörögni kezd ... üzenet .!
-Bocsi ! - mondom estlenül , miközben megnyitom az üzenetet .
Ő csak hatalmasat sóhajt .
                Igen ??? Velem is ? / E
Hosszú percekig nézem az üzenetet " Velem is ???" - nél tejesen le ragadtam ...
Ezt most azt jelentené ? .... Bele se merek gondolni ... hitegetni magam ...
Bele süppedek az autó ülésébe  az égre nézek ...
Fogalmam sincs erre mit lehetne vissza írni !
Szép lassan pötyögtetni kezdem a telefonom .
               Velem is ???? Mért te itt akarsz élni ? Velem ???? /F
Mereven nézem a képernyőt elmerjem küldeni vagy se  ?
Ajkamat kezdem harapdálni ...
Legyen !
Hirtelen döntésből elküldöm !
Szinte elolvad kezemben a telefonom annyira szorítom ...
hosszú percek  telnek el ...
rimánkodom , hogy vissza írjon !
Már legalább 2x mehetett le a vérnyomásom az izgalomtól és a várakozástól .
Márk beszél hozzám de nem figyelek rá ... tudom , hogy haragudni fog ez miatt de nem tudok mással foglalkozni... csak , hogy Eric vissza írjon .
Az üzenet megérkezik , hatalmasat ugrok az ülésben.
Szívem már szinte nem is a torkomban hanem a fejemben lüktettet   .
Félelmetes !
Mersztelenül  nyitom meg a üzenetet .
               Én itt születtem ! VELED ! / E
Szívem már a lét határán billegek .
VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM ! VELEM !
nem tudtam elhinni ...., zúg a fejemben .
Aztán bepattant az is , hogy "itt született " MI????
Már tényleg nem tudtam mit kellene vissza írnom . De nincs is rá lehetőségem ....
Az autó megáll , megérkezünk a szállodába ...
Eddig álmos voltam ... alig vártam egész nap , hogy megtaláljam az ágyam ... de már nem akartam megtalálni .!
Kiszállok az autóból .
Telefonom ismét csörögni kezd ...
Újabb üzenet Erictől ...
           Fordulj meg ! / E
Pontosan úgy , mint a reptéren ... gondolkozás nélkül pördültem meg !!!!
ÉS Ő OTT ÁLLT !!!!


6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem nagyon tetszett a fejezet. Olyan édesek Eric-ék ez a se veled, se nélküled kapcsolat:DD Izgatottan várom a kövit:) és ne hagyd abba a blogod írását mert szerintem nagyon jó:D bár kicsivel lehetnének hosszabbak a fejik de sebaj:D
    Puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lisbeth C. !!!

      Örülök , hogy tetszik !!! :) A fejezetek hosszúságán pedig próbálok korrigálni !!!! :)
      Puszillak !
      Maria...

      Törlés
  2. Szia!
    Na végre !! :D Valami szintén megértem azért amiért nem hisz Eric-nek hiszen elég érdekes a "kapcsolatuk" ha ezt annak nevezzük...de ezekből az üzenetekből meg h utána ment ..szóval kezd érezni valamit iránta ha nagyon is ellenkezik akkor se tudja letagadni :D szóval most ez jól esett főleg h betegen fekszek itthon :/ na mind1 várom a folytatást kíváncsi leszek mi lesz ezek utána :D sok puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dórii !!!

      Örülök , hogy jókor hoztam a fejezetet ;) !!!!
      Az ezek után már meg van a fejemben .... csak nem tudom mikor lesz idő leírni és begépelni de sietek !!!!
      Puszi Maria

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon jól írsz, ne hagyd abba :)
    Jó lett a fejezet, tetszett ez az sms küldözgetés!!
    Lassacskán Eric is beadja a derekát.

    Pusz Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi !!!
      Nagyon nagyon örülök , hogy tetszik amit írok !!! És annak is örülők , hogy jeleztek :)) !!!
      Puszillak Maria !!

      Törlés