2012. szeptember 24., hétfő

8. Kaptel RÉSZLET !!!


Sziasztok !!! Kaptam 3 visszajelzést !!!! Ezért hoztam egy kis részletet a 8 . fejezettből !!!! Szeretlek titeket és szeretném ha ösztönöznétek !!!! :))

ÉS Ö OTT ÁLLT !
Ott állt !... fekete nadrágjában , fehér felsőjében ....kikenve - kifenve !
Nem úgy tűnt mintha az előbb még dobolt volna .
Arcán rossz fiús , bátortalan mosoly , csokoládé gömbjeit most valamiért szebbnek látom , mint valaha .
Alig két méterre áll tőlem , az út másik oldalán .
Szemeim könnyeblábadnak , most annyira másként néz rám . 
Keserédes .... innen érzem illatát .
Ölelni karom !
Elindulok felé , nem nézek más felé ... csakis csokoládé gömbjeibe ...
Lelépek a járdáról ...!
Szemei elsötétednek ... rémületet látok benne ... valamit mond nem halom . 
Valaki hátulról megránt ...
Nem értem .
Akkorát ránt rajtam , hogy olyan mintha vissza felé zuhannék .
Hatalmas fékcsikorgás .
A szállodára nyíló kis utcában , eszméletlen kilométer sebességgel száguld el egy autó . Akkora sebességgel , hogy még a színét sem tudtam megjegyzi .
Elszáguldott előttem és ha nem ránt valaki vissza , a tömegből akkor ... visz magával .
És ennyi volt ! Most Eric szalad át az útesten .
-Te nem vagy normális , tudsz róla ? - Kérdezi , miközben magához ölel , hangja rémült !
És ÖLEL !!!!

1 megjegyzés:

  1. Okéé tuti kínozni akarsz!!!>.< A szerelem vak de azért ne akarjuk komolyan értelmezni xD még szerencse h VALAKI vissza rántotta de vajon ki ez itt a kérdés? :O bocs szerintem a betegség már az agyamat is megfetőzte de nézd el :D az a lényeg h siess lécccciiii mert nem bírom hehe :D különben szia :D

    VálaszTörlés