2013. január 12., szombat

Első díjam !!! :D



Első díjam! :D

Nagyon szépen köszönöm a díjat: Dóriinak

Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
A kereszt nevem Maria .... és nem szoktak becézni nem szeretem ... csak nagyon kevés embertől viselem el :) 
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?

Emeli sande read all about it ... De ez inkább nekem azt súgja bármi baj is van ... minden rendbe fog jönni ! :)
3. Félsz a sötétben?
Nem. :D
4. Szerelmes vagy valakibe?
Talán!!! :D.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Hú ha! XD Talán amikor elszóltam magamat és jól beégtem ....
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem , de kínoztam már meg ... XD 
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem vagyok babonás szóval nem hiszek benne ... Ugyan olyan nap mint a többi !!! :D
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Elég sok !!! :P
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem nincs ... Én amondó vagyok vagy így fogadjanak el ahogy vagyok ... Vagy lehet arrébb fáradni !! :)
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem emlékszem de az biztos , hogy egyszer majdnem elájultam !! XD
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Minden erőmmel azon lennék , hogy nem változzak  rossz irányba !! Aztán segítenek azokon akin tudok ... El mennék Svédországba ...  
12. Szoktál álmodozni?
Mint mindenki ... Ezért is keztem el írni ... Túl nagy fantáziavilággal rendelkezek , ahhoz , hogy kárba mennyen :) !! 
13. Járnál Chace Crawforddal?
Ez most egy rossz pont lesz ... :) De ki van tárva !!!! :) 
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Egyet mindenképpen !!! Fiú név talán az Erik és a Áron ... Lány ... hát azt nem igazán tudom ! :9
15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő.
16. Titkom:
Titkom is marad !!! :) 
17. Bakancslista:
:D jó kérdés ... Mindenképpen el jutni Svédországba !!! Megélni , hogy valami nagy dolog legyen az irományaimból ... ÉS  még van egy pár de hosszú lenne ... :) 
Akiknek küldőm:
Bonie 
Ági
adadel 
AnnaLove
Kesha

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Iszonyat megtisztelő, hogy rám gondoltál, elmondani nem tudom mennyire jól esik, viszont a blogomra sosem szoktam díjat kitenni és ezen a szokásomon most se változtatnék ha nem bánod.
    Azért a kérdésekre itt nálad szívesen válaszolok.
    Tehát.
    1. Eszter a keresztnevem és becézni engem se szoktak. :)
    2. Nem vagyok az a sírós fajta, szóval nincs ilyen dal se.
    3. Nem.
    4. Nem.
    5. Semmi sem igazán ciki, ha stílusosan csinálod ;) (Ezt egy kedves barátom mondta és igaza van!!!!)
    6. Igen, nem is egyet, nem is egyféleképpen.
    7. Nincs bajom a péntek 13-akkal, nem is volt, olyan nap, mint a többi, talán kicsit mágikusabb.
    8. Persze, hogy van.
    9. Kinek mi számít cikinek... Embere válogatja. Lehet, hogy mások szerint gáz, de megint mások meg azt szeretik. Nincs ciki zene azt hiszem.
    10. Nem, elég kemény kiscsaj voltam.
    11. Tuti elveszteném kicsit a fejem és ha a hírem mellé pénz is járna két kézzel szórnám a barátaimmal és a családommal. Na meg ha annyira híres lennék, hogy paparazzik kövessenek vennék egy fényképezőgépet és poénból én is kimennék, hogy őket fotózzam a bokorból, majd blogot nyitnék és írnék róluk különböző kitalációkat, hogy tudja mind milyen ha visszanyal az a bizonyos fagyi (:
    12. Inkább próbálok az álmaimnak élni :)
    13. Nem ismerem, szóval fogalmam sincs.
    14. Egyet sem. Nem vagyok az-az anyuka típus. Persze az erről alkotott véleményem még bőven változhat.
    15. Bárki bármit mondd tuti, hogy: KAPNI!!!!
    16. A titok azért titok, hogy az is maradjon :)
    17. Zeneileg lassan minden ki lesz pipálva. Slash koncert (február 7.) HIM, Kiss, Rammstein, Kings of leon, 30STM (Novarock) és akkor már nem marad más csak a Negative, de ők azért levadászható kategóriába tartoznak.
    Amúgy be akarom járni a világot és el akarom olvasni a legnagyobb klasszikusokat. Ennyi, azt hiszem.

    VálaszTörlés