2013. február 28., csütörtök

17. Kapitel ...

Sziasztok Drága Olvasóim !!!
Irgalmatlanul és még annál is jobban röstellem amiért ennyi ideig nem írtam :/ 
De nem voltam a helyzet magaslatán ... 
Most viszont itt vagyok és itt az új fejezet is  !!!
Szeretnék valami féle vissza jelzést !!! 
És kellemes olvasást kívánok ! :D





Nevetek !
Egész testem bele remeg , annyira nevetek !
Nem is tudom ... talán eddigi életemben sosem nevettem még így ennyire felszabadultan .
Eric meghökkenve és zavartan pislog rám napszemüvege mögül...
-Te most kinevetsz ? - kérdezi fejét oldalra billentve .
-Meglehet ! - kacarászok tovább rajta .
Többet nem szól csak a fejét rázza .
Én pedig továbbra is bazsalyogok lehengerlő kinézetén .
Kék fehér csikós térdnadrágot viselt , egy fehér trikót és egy nagyon világos farmer inget , ami csak egy helyen volt össze gombolva .
Azt kell , hogy mondjam über szexi ...
De azzal a  hátizsákkal a hátán egészen más gondolatokat vált ki belőlem ....
Mint egy rossz kisfiú , aki valami rosszra készül !
Ha nem lennének ennyien már rég neki futásból ráugrottam volna ...
Annyira hihetetlen , hogy boldog vagyok , életemben először ennyire !!!
Lefagy az arcomról a mosoly...
Eric szeme megtelik rémülettel , ide oda néz ! Én pedig kizárva mindenkit , ŐT , bezárkózom saját gondolataim közé .
boldog ... Boldog ... Booldog ... Bol-dog ... BOLDOG vagyok ! ismétlődik fejemben .
Annyira hihetetlen !
Annyira idegennek hangzik !
És annyira döbbenet , hogy pont most vagyok boldog ... most , amikor az életem a menekülésről és a túl élésről szól !
Ma itt vagyok de holnap ?
Holnap vajon még élek ?
És ha igen meddig ?
Vége lesz valaha ennek a macska egér játéknak ? kérdezem de sosem kapok válaszokat .
Reménytelen ez az egész ...
Még Svédországban , amikor rá találtam, Ericre , választ kaptam ... azokra a miértekre .
Aya miatt van minden !
Rosszkor , rossz emberbe szertett bele , és Ericen vernek le mindent !
Mivel Aya kétségbeesésében tőle kért segítséget ...
Eric túl sokat tud Aya által a Svéd alvilági életről / ügyekről , ezért akarták kiiktatni őt , most viszont én is túl sokat tudok ...
És ezt azok az emberek is pontosan tudják ...!
Nem maradt más mint a menekülés és a bujkálás ...
Ez itt Mexikó de három napja még New York volt ...
Túl vagyok két autós üldözésen,   három lövöldözésen és egy ... egy ember előttem halt meg ! ...
Mint valami rossz akció film ...
Ilyen nem létezik , nem létezhet !
Mégis átéltem ezeket ...
És ezek ellenére mégis a fejemben egy "hang " azt suttogja nekem egyfolytában , hogy " Boldog vagyok " !
És igen ! Tényleg az vagyok !  
Hogy a francba ne lennék az ?
Itt vagyok láthatom a srácomat hátizsákkal a hátán !
Akár hova is megyünk ő fogja a kezemet .
Minden este átölelve " szertettre méltónak " érezve magamat ahogyan a karjaiban el alszom  !
Mostanában sokszor elgondolkoztam , hogyan is kezdődőt mindez ...!
Én csak egy haverjának a húga voltam , akitől nem akart semmit csak egy-egy éjszakás kalandokat .
A lány pedig naivan bele ment , mert fülig bele zugot a bátyja haverjába ...
Mennyire nyers és érzelem mentes volt akkor még !
Mindent elvett amit elvehetett de semmit sem adott !
Aztán a rossz-seb se tudja mi történt , talán túl sokat kértem , hogy szeressen ...
Vagy valami csoda ...
Nem tudom , hogy is nevezhetném azt a pillanatot , amikor érdeklődni kezdett irántam.
Aztán jött a csúcs pont , amikor utánam jött Svédországba és a vacsora ...
A baleset ...
Mai napig elkezd szúrni a mellkasom ha arra gondolok , milyen volt , amikor azt hittem meghalt .
És most itt állok Mexikóban ....    boldogan !
Bár nem tudom meddig tarthat a boldogságom ...
Meddig tudunk menekülni ?..
Még csak azt sem tudom valaha vége lesz e ennek vagy ennyi volt az eddigi életemnek .?
Többet nem mehetek haza ... a szüleim nem is tudják mi van velem ...
Talán ennyi volt annak a Flórának az életének aki voltam ...
És talán ez a Flóra fele annyit sem fog élni mint az annoi , de 3x olyan boldog , még akkor is ha egy rossz akciófilmre hasonlít most az élete ...

ooo

Gondolat burkomon , amit magam köré építtettem , repedés keletkezik ...
Egy erős , fiatalos  életvidám férfi hahotázása repeszti meg ...
Calvin nevet a szalma kalapja mögül , Ericre mutogatva .
-Úristen Öregem olyan vagy mint valami paranoiás  , össze vissza kapkodod a fejed - Nevet tovább , mellé lép és megveregeti vállát . 
- Nyugi , még lehetetten , hogy ránk találtak volna ! 
Eric lerázza válláról Cal kezét .
-Örülök , hogy meg érkeztél , röpke fél órát vártunk rád ! - duzzog és mellém lép .
-Oké , oké , oké !!! BOCS ! - szorítsa össze ajkait , úgy próbálja elfolyatni egy mosolyát .
-Mennyünk ! - közli durcásan és tenyerembe csúsztatja tenyért , bele remegek az érintésbe .

ooo

-Ez az első napunk itt ! - közli 1000 faktoros mosolyával Calvin .
-Szóval ezt a napot elnyaraljuk ! A többiben úgyis  bujkálunk !..
-Bolond ! - nyúlok át a hátsó ülésről és leszedem feje búbjáról a szalma kalapot és saját fejemre helyezem hanyagul .
Eric a vissza pillantó tükörből néz vissza rám .
Ajka megrándul de rejti jókedvét . Múlat rajtam !
Vakú villan a szemembe .... Cal megörökített !
Gyönyörű lehetek a kék ruhácskámban a fekete pántlikás szandálomban , hajam oldalra fonva és a fejemen Calvin " álcás " szalma kalapja .  
-Hé ! - tiltakozom .
Eric az ajkába harap nehogy elnevesse magát . Calvin pedig még 10 képet csinál rólam , hiába próbálom takarni magamat .
-Na és egyet " Írik " barátunkról is ! - kezd el kattintgatni Cal  a fényképezővel .
-Ma nagyon nem bírsz magaddal ! - forgatja szemeit Eric " Írik " ahogy Cal nevezi de azért vigyorog .
-Úristen neked férfi modellnek kellet volna menned ! - gúnyolódik Cal , popmás kedvében .
-Ne bántsd !!! - nézek csúnyán Calvinre  , majd Eric arcára nyomok egy csókot .

ooo

Félálomban , fejem az ablak üvegnek támasztva pislogok ... Majd nem 4 és fél órája ülünk az autóba sosem érünk oda ...
Irgalmatlanul nagyon kell pisilnem de az autópályán vagyunk ... a benzinkutat pedig az imént hagytuk el .
Érzem miként telik meg a levegő feszültséggel és nem én miattam . 
Calvin egyfolytában Eric felé pillant .
Eric pedig a vissza pillantóba .
Minden belém fagy + 30 fokban .
-Követnek ? - kérdezem , nem nézek hátra , az autó felgyorsul ! -Senki sem válaszol ...
-Követ valaki minket ? - kérdezem ismételten , most már pipán , amiért nem válaszolnak .
-Rázd le őket ! - utasítja Ericet Cal .
-Kösd be magadat ! - parancsol rám  Eric , kérdés nélkül szót fogadok , felszült a hangja ahogyan az arca is .
-Csináld mát ! Utolérnek ! - kiabál Cal .
Az autó a megengedettnél jóval gyorsabban száguld .
Szinte bele süppedek az ülésbe .
Ez itt Mexikó , nem ismerjük az utakat , mégis le kell rázni valakit ....
-Fordulj le az autópályáról ! - ordít Cal az utolsó pillanatban . Az autó örült gyorsan meg , ahogyan Eric lefordul az autópályáról a kocsi meg is csúszik .
-Bassza meg ! - csúszik ki Eric száján miközben össze szedi az autót .
Hátra nézek ...a szívverésem felgyorsul a levegőt szaporábban veszem .
Egy fekete terepjáró követ ! 
Nem látok be a szélvédőn , sötétített...
Beérünk a városba ...
Hatalmas a dugó , minden lelassul .
A fekete terepjáró az autónk mögött gurul közvetlenül mögöttünk  .
Eric automatikusan zárt rak az autóra , meg remegek miközben kattan .
-Most végünk ... - tépi a haját Cal  .
Érzem , miként fútt ki a vér  testemből .
-Nyugi baby megoldjuk ! - néz rám Eric a vissza pillantóból .
Semmi féle aggodalmat nem láttok az arcán - 

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon megörültem mikor láttam,hogy van friss :D
    Különben meglehet érteni,szerintem mindenkinek előjön néha ez az írói válság féleség :D de örülők,hogy vissza tértél :D
    Hát nem csodálom,hogy nevetett Ericen..elég röhejes abba a táskába..xd Tetszett,hogy ilyen felszabadultak voltak,..vagyis egy darabig...kíváncsi vagyok,hogy kik lehetnek ezek és mért üldözik őket...na meg hogy meg ússzák e :D SZóval imádtam,és várom nagyon a folytatást :D
    Puszi

    VálaszTörlés